وقتی کسی در میانه فصل جراحی زیبایی بینی می کندچه توقعی از او دارید؟/ اجازه می گرفت به شمال برود سر از کیش در می آورد!


مرجع خبری پرسپولیس : در برنامه شب گذشته 90 مصاحبه ای از علی دایی در خصوص ماجرای اختلافش با شیث رضایی پخش شد که در آن سرمربی پرسپولیس حرف های جالبی را به زبان آورد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی در خصوص شکایت شیث رضایی به دادسرای عمومی تهران گفت: من هیچ وقت نیازی ندارم که به مردم و هواداران پرسپولیس دروغ بگویم و مطمئنا از شکایت شیث استقبال خواهم کرد چرا که حرف های بسیاری برای گفتن در دادگاه دارم.

 

وی افزود: نمی شود هر روز شعار داد که عاشق پرسپولیس هستم و طور دیگری رفتار کرد. ما با 15 بخیه به عشق پرسپولیس به زمین می رفتیم و بازی می کردیم اما این آقا در اوج بازیهای پرسپولیس با آسیب دیدگی بینی مواجه شد و بعد از آن بینی اش را جراحی زیبایی کرد که در نتیجه چند هفته دست ما را خالی گذاشت.


دایی ادامه داد: هر روز به من زنگ می زدند که مگر شما تمرین ندارید، پس چرا ما شیث را در جزیره کیش دیده ایم؟! این مسائل را هواداران نمی دانند اما مطمئنا یکبار برای همیشه ثابت خواهم کرد چه کسی واقعا عاشق پرسپولیس است و چه کسی شعار می دهد!

 

 

سرمربی پرسپولیس افزود: بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در تبریز، همه بازیکنان و کادرفنی ناراحت بودند اما در همان لحظات شیث آمد و از من خواست به او اجازه بدهم برای مشکل زمینش به شمال کشور سفر کند، اما دوستانم با من تماس می گرفتند و می گفتند در کیش مشغول خوش گذارنی است!

 

 

دایی افزود: مطمئن باشید علی دایی برای همه ادعاهایش سند دارد و نشان خواهد داد چه کسانی شعار می دهند که عاشق پرسپولیس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)