پرسپولیس نیوز: دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه اعلام کرد که گزینه های زیادی روی میز خود دارند.

به نقل از «رویترز»، کنفدراسیون فوتبال آسیا که ۴۷ عضو دارد و فدراسیون ایران نیز اعلام کردند که برای ورود بانوان به ورزشگاه های ایران با فیفا همکاری می کنند تا به صورت دوستانه این قضیه حل شود.

داتو ویندسور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه خود در رابطه این قضیه گفت: باید تمام خواسته ها برآورده شود. فوتبال یک ورزش فراگیر است. زنان و مردان در ایران فوتبال بازی می کنند به همین خاطر باید همه توانایی تماشای بازی ها در ورزشگاه داشته باشند.

وی افزود: ما به قوانین داخلی کشورها احترام می گذاریم اما می خواهیم فوتبال ترویج داشته باشد. حضور بانوان ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته امری خوب بود اما شرایط کنونی متفاوت است و سناریوی مختلفی دارد. گزینه های زیادی روی میز است ولی هنوز نمی دانیم که چه مسیری را انتخاب کنیم. ما برای پیشرفت حوزه بانوان در آسیا می خواهیم یک زن عربستانی را به عنوان عضو جدید کمیته AFC انتخاب کنیم تا به موضوع بانوان در فوتبال بپردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)