مرجع خبری پرسپولیس : دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: خبر احضار شيث و چند بازيكن ديگر به كميته انضباطي باشگاه صحت ندارد.

 

منصور بيك محمدلو  در رابطه با اين موضوع كه گفته مي‌شود شيث رضايي، مهدي شيري و چند بازيكن ديگر به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس احضار شده‌اند، اظهار كرد: خير. ما اصلا احضاري در چند روز گذشته نداشته‌ايم. من نمي‌دانم كه اين صحبت از كجا مطرح شده است.

 

وي ادامه داد: ما قصد برگزاري كميته انضباطي را داريم، چرا كه كميته فني هم در جلسه آخر خود تاكيد كرده است كه كميته انضباطي بايد با قدرت كار خود را انجام دهد، اما به دليل اينكه تيم در هفته جاري در استراحت به سر مي‌برد و هفته آينده نيز صبح و بعدازظهر تمرين دارد، جلسه‌ي كميته انضباطي در اين دو هفته برگزار نخواهد شد. چون ما نمي‌توانيم بازيكن را از سر تمرين به كميته انضباطي بياوريم.

 

 

بيك محمدلو با اشاره به اينكه زمان تشكيل كميته انضباطي متعاقبا اعلام مي‌شود، گفت: نمي‌دانم كه اين خبر را چه كسي اعلام كرده كه حتي شبكه خبر هم از روي خبر روزنامه‌ها در دو بخش و بدون اينكه مطمئن شود اين خبر حقيقت دارد يا خير، آن را اعلام كرد. در صورتي كه ما اصلا چنين تصميمي نگرفته بوديم.

 

این در حالی است که پیش از این مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند جلسه کمیته انضباطی بازیکنان خاطی این تیم به دلیل حضور بازیکنان در تعطیلات به تعویق افتاده است . بهتر است باشگاه پرسپولیس مسئولیت پاسخگویی به رسانه ها را به مقام مشخصی واگذار کرده و از اطلاع رسانی پراکنده پرهیز کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)