شنبه 12 بهمن(18:36) 

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: درباره وضعيت كادر فني تصميم اساسي خواهيم گرفت.

عباس انصاري فرد اظهار كرد: به هيچ عنوان انتظار چنين بازي ضعيفي را از پرسپوليس نداشتم، آماده شده بوديم تا پرسپوليس با گلهاي زيادي حريف خود را شكست دهد اما نه به هيچ عنوان از نحوه بازي راضي هستم و نه از نتيجه‌اي كه بدست آمد.

انصاري فرد تصريح كرد: بي‌ترديد درباره وضعيت كادر فني تصميمي اساسي واصولي خواهيم گرفت. در هر صورت مديريت بايد پاسخگوي اين وضعيت پرسپوليس باشد و به همين دليل ما در سريع‌ترين زمان تصميم‌گيري خواهيم كرد.

وي درباره موضع‌گيري هواداران عليه كادر فني و همچنين دو دستگي در ميان آنها در حمايت از باشگاه نيز گفت: اين يك مشكل بسيار بزرگ است و بي‌ترديد بايد براي آن چاره‌انديشي كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره بازيكناني كه درباره تيم فوتبال پرسپوليس دست به انتقاد بزنند و يا عليه مسائل كلان باشگاه صحبت كنند، گفت: بازيكن تنها بايد بازي خود را انجام دهد و وارد مسائلي كه به او ارتباط ندارد نشود. ما به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهيم كه اين رفتار در باشگاه پرسپوليس ادامه پيدا كند و هر بازيكني كه صحبتي عليه باشگاه انجام دهد از حضور در تمرينات منع خواهد شد.

وي درباره علي كريمي نيز گفت: علي كريمي را به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس احضار كرديم و او عنوان كرده است كه صحبت‌هايي كه از قول او در روزنامه‌ها مطرح شده است را انجام نداده است، در هر صورت بايد اين موضوع را روشن كنيم و سپس در مورد كريمي تصميم‌گيري كنيم اما هر بازيكني در هر سطحي كه باشد بايد اخلاق حرفه‌اي را رعايت كند و وارد مسائلي كه در حيطه او نيست نشود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)