پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه پرسپولیس تهران با تفکرات و برنامه های هیات مدیره جدید بتواند به شرایط خیلی بهتری برسد.

بر اساس تصمیم مجمع عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس؛ ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب این هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه به این انتخاب تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند با حضور چنین هیات مدیره‌ای به نتایج خوبی برسد، افزود: امیدوارم باشگاه پرسپولیس تهران با تفکرات و برنامه های هیات مدیره جدید بتواند به شرایط خیلی بهتری برسد و روند صعودی سرخپوشان تداوم پیدا کند تا روزهای شگفت انگیزی برای اعضای تیم و هواداران رقم بخورد.

درخشان با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس باید تلاش کنند تا این تیم پرطرفدار با مشکلات مالی دست و پنجه نرم نکند و شرایط خوبی را در پیش بگیرد، اضافه کرد: آقای عرب هم در این مدت زحمت کشیدند اما فعلا زود است که درباره عملکرد این فرد اظهار و نظر کرد. با این حال آرزو می کنم اعضای جدید هیات مدیره کارهای بزرگی انجام بدهند و پیشاپیش هم سال نو را به آنها تبریک عرض می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)