مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: «امیدوارم آنها که در آغاز فصل دوستشان را روی نیمکت پرسپولیس نشاندند، جمعه شب با وجدان راحت خوابیده باشند.»

حمید درخشان درباره شکست سنگین پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: «متاسفانه پرسپولیس در این بازی بد باخت. باز هم متاسفانه چیزهایی که انتظار نداریم در حال رخ دادن است و سر پرسپولیس می آید. تمام نگرانی من سر هوادار است.

از دقایقی پس از باخت جمعه شب، تلفنم مرتب زنگ می خورد و آن سوی خط هوادارانی هستند که از همه جای ایران مغموم و ناراحت دنبال دلایل این شکست هستند.»

 

وی ادامه داد: «برای من جای سوال است چرا با وجود آدم هایی مثل پروین پرسپولیس باید این روزها را تجربه کند. چرا دنبال راه چاره و راهکار مناسب نمی رویم. باور کنید من به عنوان یک پرسپولیسی پس از این اتفاق خرد شدم و فکر می کنم پرسپولیس جمعه شب تحقیر شد.»

درخشان افزود: «امیدوارم آقایانی که در آغاز فصل بر اساس یک انتخاب شخصی دوستشان را روی نیمکت قرار دادند، جمعه شب با وجدان راحت سر بر بالین بگذاشته باشند. آنها باید پاسخ بدهند که دیگر کاندیداهای سرمربیگری پرسپولیس چه برنامه هایی داشتند و دست آخر چه کسی با چه اتفاقی و چه لابی سنگینی حکم سرمربی را گرفت. با رویانیان موافقم که خشت اول در این باشگاه بد نهاده شد.»

وی با اشاره به اینکه با توجه به ناراحتی هواداران باید واقعیت ها را گفت افزود: «آقای کاشانی الان کجا هستند؟ اشک طرفداران پرسپولیس را دیدند؟ دیدید که مربی منتخب شما چه کرد؟ به خدا از خودم حرف نمی زنم. بحث من کلی است. آن روز اگر کمیته فنی واقعی وجود داشت هرگز این اتفاق رخ نمی داد. مشکلات یک روز باید سر باز می زد، هر چند که آقایان می خواستند خودشان را به خواب بزنند.»

درخشان ادامه داد: «14 سال پیش سرمربی پرسپولیس بودم و استقلال را سه بر صفر بردیم و جمعه شب عکس این نتیجه اتفاق افتاد. نمی دانم در این سال ها چه بر سر پرسپولیس آمد که بدترین نتیجه بعد از انقلاب در دربی را کسب کرد و باعث ناراحتی سیل طرفداران میلیونی اش شد.»

وی با اشاره به اظهارنظر حمید استیلی که گفته بود با غیبت نصرتی و شیث و مصدومیت چند بازکن دستش برای این بازی بسته بود گفت: «این حرف ها چیست؟ چرا می خواهیم مردم را فریب بدهیم؟ مگر پرسپولیس با حضور همین بازیکنان در مسابقه دربی رفت نباخت؟ مگر آنها نبودند؟ چرا می خواهیم عوام فریبی کنیم؟»

درخشان با اشاره به شایعات منتشر شده درباره مذاکره مسولان پرسپولیس با خود اظهارداشت: «این شایعات همیشه بوده و هست و خواهد بود و بعید می دانم اتفاق بیفتد. من هم صلاح نمی دانم درباره مساله ای که قرار نیست اتفاق بیفتد حرفی بزنم.»

وی از اظهارنظر درباره اختلاف نظرش با علی پروین خودداری کرد و افزود: «امیدوارم در فردای پرسپولیس تصمیمات شخصی گرفته نشود که جمعه دیدیم تصمیمات شخصی چه بر سر پرسپولیس آورد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)