پرسپولیس نیوز: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بهتراست سرمربی تیم ملی لیگ برتر ایران را هم ببیند و فقط حواسش به بازیکنان نیکمت‌نشین تیم‌های خارجی نباشد.

حمید درخشان درباره شرایط تیم ملی و انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌هایی، چون بولیوی اظهار داشت: این بازی‌ها کمکی به تیم ملی فوتبال ایران نمی‌کند فقط و فقط برای خود سرمربی تیم ملی مفید است که امتیاز به دست بیاورد و اعلام کند تیم نباخته است.

وی افزود: این بازی‌ها مزیتی برای تیم ملی ندارد چون تاکتیک بازی‌های ما مشخص است و چیزی تغییر نمی‌کند. تیم ملی ۷ سال است که به یک شیوه فوتبال بازی می‌کند و فقط به دفاع ۱۱ نفره روی آورده و هیچ تاکتیک و بار فنی به تیم ملی اضافه نشده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: ما راهکار‌هایی برای دفاع کردن داریم، اما راه حلی برای حمله و رسیدن به گل در تیم ملی وجود ندارد. در تیم ملی اضافه شدن به خط حمله و جا به جا شدن اصلا در دستور کار نیست.

درخشان در مورد دعوت از بازیکنان برای بازی در تیم ملی تصریح کرد: ما همیشه به انتخاب‌های سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم اما دعوت بازیکنان به تیم میل و سلیقه کی‌روش است. در بحث ملی باید استقلال و پرسپولیس کنار گذاشته شوند و بازیکنانی که استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند بتوانند توانایی خود را ثابت و به تیم ملی دعوت شوند.

وی ادامه داد: نباید فقط به بازیکنانی که در لیگ‌های خارجی حضور دارند توجه شود و بهتراست که سرمربی تیم ملی لیگ برتر فوتبال ایران را ببیند و فقط حواسش به نیکمت نشینان خارجی نباشد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد و تاکتیک‌های کی‌روش در تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش در ۷ سال گذشته همه جور امکانات در اختیار داشته اما افتخاری برای تیم ملی ایران کسب نکرده و ما شاهد هیچ خروجی از تیم ملی نبودیم. فقط ۲ بار به جام جهانی رفتیم و شاهد حذف تیم ملی بودیم.

وی افزود: بسیاری از مربیان بزرگ دنیا در یک تیم ۳ تا ۴ سال حضورپیدا می‌کنند و بعد از بدست آوردن افتخارات بسیار کار خود را با تیم‌های دیگر ادامه می‌دهند. هم‌اکنون کی‌روش ۷ سال در ایران است و ما هیچ افتخاری از این مربی ندیدیم.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: کی‌روش باید برای تیم ملی ایران بعد از ۷ سال قهرمانی بیاورد و اگر چنین نشد مشخص می‌شود مربی توانمندی  برای تیم ملی ایران نبوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)