پرسپولیس نیوز: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: یکسری از بازیکنان پست‌های تخصصی دارند و بازی کردن انصاری‌فرد و طارمی در پست غیر تخصصی کارایی آنها را پایین آورده بود

حمید درخشان در رابطه با دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ترکیه که شب گذشته برگزار شد٬ اظهار داشت: به نظر من بازی بدی نبود٬ ما به چنین بازی‌هایی نیاز داریم و قبل‌تر از این‌ها باید بازی‌های سنگین‌تری مثل بازی با ترکیه انجام می‌دادیم.
وی افزود: در کل بازی خوبی بود و به نظر من نتیجه مهم نبود و می‌توان گفت عیار تیم‌مان مشخص شد. در بازی با ترکیه دستاوردی که کادرفنی باید به دست می‌آورد نقاط ضعف و قوت‌مان است که مهم بود.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در این بازی نقطه ضعف ما خط دفاع و خط هافبک‌مان بود که در این دو خط باید قطعا تقویت شویم. ما در دفاع وسط نیاز به بازیکن با تجربه بالا داریم و نمی‌توان به یک بازیکن کم تجربه و جوان اعتماد کرد چون با یک اشتباه مثل بازی دیشب ممکن است گل بخوریم و در جام‌جهانی جای چنین اشتباهاتی نیست. فکر می‌کنم نبود سیدجلال در خط دفاعی کاملا حس می‌شد.
وی ادامه داد: طبیعت فوتبال همین است. وقتی تیم حریف به خط دفاعی فشار می‌آورد چنین اشتباهاتی ممکن است رخ دهد، ولی در کل مهم این است که به تیم حریف موقعیت ندهیم. در هر صورت کی‌روش اولین کاری که باید بکند این است که روی خط دفاع که الان نقطه ضعف تیم ملی شده است٬ بیشتر کار کند.
درخشان درمورد بازی کریم انصاری‌فرد در پست غیرتخصصی که کی‌روش از او استفاده کرد٬ تصریح کرد: یکسری از بازیکنان پست‌های تخصصی دارند و وقتی آن‌ها را جابه جا می‌کنی چند درصدی از کارآمدی آنها پایین می‌آید. به نظر من بازی کردنانصاری‌فرد در آن پست جالب نبود. همانطور که طارمی در جناح چپ بازی کرد و کارایی نداشت. در خط هافبک هم ما خیلی مشکل داشتیم. ما به یک هافبک دفاعی خیلی دونده و جنگنده احتیاج داریم. در کل آرزو می‌کنم تیم ملی در جام جهانی موفق شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)