مرجع خبری پرسپولیس(15:59):کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد سرمربی تیم پرسپولیس گفت: باید به پیروانی فرصت داد تا در مربی گری نیز توانایی های خود را نشان دهد.
 حمید درخشان روز جمعه در گفتگویی خاطرنشان کرد: پیروانی تازه در پرسپولیس به عنوان سرمربی این تیم شناخته شده و برای هماهنگی بیشتر او با بازیکنان باید فرصت لازم را در اختیار وی گذاشت.
 پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به باخت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هنوز چیزی را از دست نداده است و با چند پیروزی پیاپی می تواند دوباره خود را مدعی قهرمانی کند و با اقتدار صدر جدول را در اختیار خود داشته باشد. وی در خصوص بازی پرسپولیس با ملوان عنوان کرد: در این بازی پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های خوبی داشت و در نیمه دوم نیز فشار زیادی را بر روی دروازه ملوان آورد که با دفاع بسته تم ملوان روبرو شد.

کارشناس فوتبال با اشاره به افت پرسپولیس در این دیدار گفت: افتی که پرسپولیس در این بازی به آن دچار شد برای هر تیمی ممکن است به وجود بیاید و این امری طبیعی است.
درخشان در پایان در رابطه با حضور سعداوی در پرسپولیس افزود: به نظر من سعداوی می تواند کمک خوبی برای پیروانی باشد زیرا این دو به خوبی از یکدیگر شناخت دارند و می توانند با انسجام بیشتری تیم را هدایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)