پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید به خواسته‌های سرمربی احترام بگذاریم و کمک کنیم این خواسته‌ها عملی شوند.

حمید درخشان، درخصوص صدرنشینی پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که پرسپولیس با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات رفت. این تیم با تمام فرازونشیب‌هایی که در طول نیم فصل داشت توانست صدر جدول را به خودش اختصاص بدهد و این جای امیدواری دارد که در نیم فصل دوم هم بتواند به خوبی و با قدرت بیشتری به راه خودش ادامه بدهد تا ما هم بتوانیم به چهارمین قهرمانی لیگ برتر فکر کنیم.

درخشان در مورد کیفیت تیم پرسپولیس و انتقاداتی که درمورد نتیجه‌گیری‌هایی که در مورد این تیم می‌شود عنوان کرد: تیم کیفیت خیلی خوبی دارد، بازیکنان خیلی خوبی در تیم بازی می‌کنند و می‌توان گفت‌ در هر پست دو بازیکن خوب داریم. با اینحال امیدوارم که در نیم فصل دوم کیفیت تیم به مراتب بهتر شود و البته طبیعی است که کیفیت تیم از دور رفت بهتر شود. عملکرد فنی تیم تاکنون خوب بوده، با این که فراز و نشیب داشته اما صدرنشینی شده است. اگر یک مهاجم خوب جذب تیم شود که بتواند د ر خط حمله به علی علیپور کمک کند کیفیت تیم بهتر از این هم خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد ناراحتی‌های پیش آمده بین کالدرون و باشگاه و اینکه آیا ممکن است ماجرای استقلال و استراماچونی در پرسپولیس هم تکرار شود، اظهار داشت: به امید خدا که این طور نمی‌شود. اطمینان دارم با درایت مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره این مشکلات هرچه زودتر مرتفع خواهند شد و همه چیز روال عادی پیدا می‌کند. هر کسی خصوصیات شخصی خودش را دارد. باید به کالدرون احترام بگذاریم. او یک مربی حرفه‌ای است که عملکردش را با بازی‌های انجام شده نشان داده، وظیفه همه ما این است که به خواسته‌های سرمربی احترام بگذاریم و کمک کنیم این خواسته‌ها عملی شوند. نباید اجازه دهیم که خواسته‌های او به گلایه برسند و باعث ناراحتی شوند. به هر حال هر مربی خواسته‌هایی دارد که آنها باید انجام شوند.

وی در خصوص اختلافی که بین سرمربی و سرپرست تیم بوجود آمده تصریح کرد: من در این زمینه اطلاع چندانی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم. آنها با هم کار می‌کنند و نمی‌توانم چه درمورد کالدرون و چه در مورد افراد دیگر صحبت کنم. باشگاه مدیریت دارد و حتما کسانی هستند که بنشینند و این مسائل را بررسی و مشکلات را حل کنند. این مساله را فقط مدیریت باشگاه می‌تواند حل کند چون فقط مدیریت است که به این دو نفر نزدیک است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)