پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مسلما مقصر رفتاری که با کی‌روش می‌شود خودش است.

حیمد درخشان، در خصوص دیدار شب گذشته تیم ملی کشورمان مقابل بولیوی اظهار داشت: واقعا بولیوی تیم قدرتمندی نبود و نمی‌شود قدرت تیم‌مان را مقابل همچین تیم‌هایی ارزیابی کرد. به قول معروف بولیوی لقمه دندان گیری نبود و هیچ چیزی برای عرضه نداشته حالا وقتی تیم ملی با همیچین تیمی بازی کرده ما چه بگوییم.

وی ادامه داد: بولیوی تیمی نبود که ایران بخواهد مقابلش قدرت هجومی‌اش را امتحان کند. یک تیم بسیار معمولی که بیشتر بازی شب گذشته به نفع آنها بود تا تیم ما.

پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص اینکه کارلوس کی‌روش باز هم در نشست خبری اعلام کرد که به اوبی احترامی شده است و از این بی احترامی‌ها خسته است گفت: مگر ما با کی‌روش چکار کردیم و چه کسی به او بی احترامی کرده؟ نمی‌دانم چه شده که دائم کی‌روش حرف از بی احترامی می‌زند.

درخشان در خصوص اینکه شب گذشته هواداران حاضر درورزشگاه آزادی مقابل چشمان کی‌روش، برانکو و سید جلال حسینی را تشویق کردند تاکید کرد: اگر چنین اتفاقی افتاده به خاطر اخلاق و رفتار خود کی‌روش است. خودش هر طوری دوست دارد رفتار می‌کند و این باعث می‌شد علیه‌اش موضع بگیرند. مسلما مقصر رفتاری که با کی‌روش می‌شود خودش است.

وی درباره عملکرد سامان قدوس و سایر لژیونر‌ها در تیم ملی و اینکه آیا با تکیه بر آنها می‌شود به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا امیدوار بود گفت: سطح لژیونر‌های ما در دیدار‌های بزرگ با تیم‌های بزرگ مشخص می‌شود. وقتی مقابل این تیم‌ها به میدان برویم می‌فهمیم که در چه شرایطی هستیم. البته خدا را شکر لژیونر‌های خوبی داریم که می‌توانیم روی آنها برای موفقیت در آسیا حساب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)