پرسپولیس نیوز: سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که سرخپوشان اگر می‌خواهند قهرمان آسیا شوند باید همه تیم‌ها را ببرند.

حمید درخشان درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی پرسپولیس با الدحیل قطر اظهار داشت: قرعه سختی نصیب پرسپولیس شد و اگر سرخپوشان خوش‌شانس بودند می‌توانستند در این مرحله بازی راحت‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: با این حال پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید همه تیم‌ها را ببرد و نباید نگران قرعه‌کشی و رویارویی با حریف سخت و آسان باشد. شرایط پرسپولیس با توجه به محرومیت از جذب بازیکن سخت است ولی امیدوارم با همت و تلاش بچه‌ها و کادرفنی پرسپولیس را در مراحل بالاتر ببینیم و این کار دور از دسترس نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه مناسب استقلال و مصاف با السد قطر گفت: استقلال به راحتی از این مرحله عبور می‌کند و مشکلی بابت رویارویی با السد نخواهد داشت.

درخشان در خصوص اعلام اسامی تیم ملی برای حضور در اردوی ترکیه و جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرد: در مورد لیست تیم ملی بحث زیادی وجود دارد. سید جلال حسینی و وریا غفوری می‌توانستند کمک زیادی به کی‌روش در جام جهانی کنند. جام جهانی جای جوان‌ها نیست و سرمربی تیم ملی می‌توانست از تجربه سیدجلال و انگیزه و آمادگی غفوری در مسابقات پیش روی تیم ملی بهره ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)