مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس قبل از روبرو شدن با استقلال در جام حذفی به تراکتورسازی باخت تا هواداران این تیم بیش از پیش نگران نتیجه دربی 73 باشند.  درباره پرسپولیس و اتفاقاتی که برای این تیم رخ داده با حمید درخشان گفت‌وگو کردیم که متن آن را در ادامه می خوانید:

-آقای درخشان! بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را دیدید؟
بله، متاسفانه بازی را دیدم. نمی‌دانم چه بگویم. پرسپولیس کارش به جاهای بدی کشیده شده است.

-چطور؟
چطور ندارد. در خانه می‌بازد و انگار با خودش قرار گذاشته که هواداران را به این باخت‌ها عادت بدهد. فکر می‌کنم اگر این‌ طوری پیش برویم از این به بعد برای صعود یک پله‌ای پرسپولیس در جدول لیگ باید جشن بگیریم و برای کادر فنی این تیم هورا بکشیم.

 

-از قرار معلوم شما هم ناراحت هستید. نه؟
چرا نباشم. مگر فقط این آقایان پرسپولیسی هستند! چرا وقتی یک بازی را می‌برند شعار می‌دهند و قیامتی به پا می‌کنند که بیا و ببین. جار می‌کشند که آی هوادار به استادیوم بیایید که ما دیگر رفتیم برای قهرمانی. هوادار چه گناهی کرده که هر هفته باید به ساز این آقایان برقصد و اگر اعتراض هم می کند باید حرف بشنود که هوادار که این طوری نیست، هوادار باید ساکت سر جایش بنشیند و فقط تیم را تشویق کند. یعنی چه؟ آقایان کار پرسپولیس را به جایی کشیده‌اند که به جای آنها ما از هواداران خجالت می‌کشیم. ما که در این تیم کاره‌ای نیستیم و فقط عنوان یک پرسپولیسی را یدک می‌کشیم.

-به نظر شما پرسپولیس چرا به چنین شرایطی دچار شده است؟
به این دلیل که مدیران این باشگاه در تصمیم‌گیری بیش از حد خونسرد هستند. انگار نمی‌دانند که این تیم اسمش پرسپولیس است. وقتی تیم برنده می‌شود منتقدان را آدم‌های نادان می‌خوانند و می‌گویند منتقدان غرض ورزی می‌کنند. وقتی هم که تیم می‌بازد یا جواب نمی‌دهند و یا حرف‌هایی می‌زنند که دود از سر هواداران بلند می‌شود.

-منظورتان حرف‌های استیلی است که گفته با این نحوه بازی دربی را می‌بریم؟
بله، من می‌خواهم به آقای استیلی بگویم شما دیگر چطوری قرار است به بن بست برسید. لطف کنید و خودتان در خلوت خودتان قضاوت کنید. این هوادار چه گناهی کرده که شما بی خیال نمی‌شوید. این هوادار نتیجه می‌خواهد. جواب این هوادار این نیست که شما بعد از باخت رجز بخوانید.

-چرا شما صرفا درباره استیلی انتقاد می‌کنید. آیا پروین به عنوان عضو فنی تیم مسئول نیست؟ آیا مدیران و بازیکنان این تیم تقصیر ندارند؟
چرا مقصر نیستند. من نمی‌توانم خیلی از حرف‌ها را بزنم. نمی‌خواهم خیلی از حرمت‌ها از بین برود اما آقایان که خود را همه کاره می‌دانند نباید بعد از باخت خودشان را قایم کنند. کاسه صبر هواداران پرسپولیس لبریز شده و به نظرم مدیران باشگاه باید یک تصمیم فوری بگیرند. در غیر این صورت کار از این که هست هم بدتر خواهد شد. کار به جایی می‌رسد که همین هوادار دیگر اسطوره و غیر اسطوره نمی‌شناسد و به طور کلی با این تیم قهر می‌کند.

-آقای درخشان به نظر شما پرسپولیس در دربی 73 می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید؟
این پرسپولیس کاری کرده که دیگر نمی‌توانیم روی آن حساب باز کنیم. حتی متعصب‌ترین هوادار هم دیگر جرات ندارد برای حریفان رجز بخواند چون این کادر واقعا به بن بست رسیده و حرفی برای گفتن ندارد. جالب است که می‌گویند ما خوب بازی کردیم. بله، من هم می‌گویم پرسپولیس خوب بازی کرد اما مگر به بازی خوب امتیاز می‌دهند. نکند دوستان توقع دارند یک فصل ببازند و هواداران به بازی‌های زیبا دلشان را خوش کنند!

-صحبت پایانی؟
فقط می‌‌خواهم بگویم مدیران این باشگاه اگر باهوش باشند تغییرات جدی در این تیم ایجاد می‌کنند در غیر این صورت این تیم که همین حالا از چشم هواداران افتاده است نابود خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)