شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر یکسان است و مشکلاتی که تیم‌های لیگ برتری دارند، پرسپولیس نیز دارد.

«حمید درخشان» در خصوص شروع دوباره لیگ برتر پس از تعطیلی چند ماهه به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: این موضوع باعث خوشحالی است، زیرا مردم با فوتبال سرگرم می‌شوند و روحیه آن‌ها تغییر می‌کند. به نظر من شروع دوباره لیگ به شرط رعایت مسائل بهداشتی تصمیم درستی است.

وی ادامه داد: عملکرد پزشکان تیم‌ها در این برهه، بسیار مهم و حساس است و باید با دقت بیشتری بازیکنان را زیر نظر بگیرند تا هیچ بازیکنی آسیب نبیند، زیرا اگر خدایی نکرده یکی از بازیکنان مبتلا به این بیماری شود و از این موضوع آسیب ببیند، شکل لیگ به طور کلی به‌هم می‌ریزد و تغییر می‌کند. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که فوتبال بخشی از زندگی است و جان مردم و بازیکنان اهمیت بسیار بیشتری از فوتبال دارد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اتحاد تیم‌های لیگ برتری علیه پرسپولیس مبنی بر اعتراض به شروع دوباره لیگ، خاطرنشان کرد: چرا این افراد مخالف هستند؟ آیا اگر جای پرسپولیس بودند، باز هم اعتراض می‌کردند. همه باشگاه‌ها باید تابع نظر مسوولین لیگ باشند، زیرا شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر یکسان است و مشکلاتی که آن‌ها دارند، پرسپولیس نیز دارد. پرسپولیس امتیازات خود را جمع کرده و آن‌هایی که عقب ماندند اگر می‌توانند بیایند بازی کنند تا به این تیم برسند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، بیان داشت: پرسپولیس باید بداند که کار راحتی برای قهرمانی ندارد. تعطیلی طولانی لیگ کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است که پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. پرسپولیس باید با تمرکز و دقت بالا به مصاف حریفان برود تا بتواند چهارمین قهرمانی پیاپی خود را بدست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)