پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط سرخ‌پوشان پایتخت بهتر از استقلال است.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس درباره داربی ۹۰ پایتخت و مصاف دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گفت: انتظار می‌رود که وقتی دو مربی خارجی یعنی کالدرون و استراماچونی در پرسپولیس و استقلال باشند، تاکتیک‌ها و شیوه‌های متفاوتی را در بازی داربی مشاهده کنیم. به نظر من شرایط باشگاه پرسپولیس بهتر از استقلال است. پرسپولیس در این مدت بازی‌های بهتری در لیگ انجام داده و دو برد و یک تساوی در این مدت به دست آورده است اما استقلال اینگونه نبوده و شرایط متفاوتی دارد. باید دید که دو تیم چه تاکتیکی استفاده خواهند کرد و چه مهره‌هایی را برای این بازی به کار می‌برند.

او درباره سید جلال حسینی که مصدومیتش در تمرینات موجب شده تا داربی ۹۰ را از دست دهد گفت:‌ هنوز به طور قطعی نمی‌توان گفت که او داربی را از دست داده است. او که محروم نشده فقط دچار مصدومیت شده و احتمال دارد که به بازی داربی برسد. با این وجود استخوان‌بندی تیم پرسپولیس بهتر از استقلال است و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای در این تیم وجود دارند که می‌توانند تاثیرات بسیار مثبتی در روند بازی بگذارند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این مساله که مربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس داربی را تجربه نکردند، گفت:‌ این مربیان که آدم‌های بی‌تجربه نیستند. آن‌ها سکوها و بازی‌های بزرگ زیادی را تجربه کردند و باید حاصل کارهای این دو مربی در این داربی دیده شود.

درخشان درباره آمادگی استقلال و پرسپولیس برای برگزاری شهرآورد پایتخت گفت: یک مساله‌ای وجود دارد که لیگ برتر این فصل دیرتر آغاز شده و دو تیم فرصت بسیار خوبی داشتند بازی‌های تدارکاتی باکیفتی برای خودشان برگزار کنند و تا جایی که ممکن است خودشان برای بازی داربی آماده کنند.

او در پایان گفت: امیدوارم که بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و نشان بدهیم که اگر مربی خارجی برای تیم‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس می‌آوریم، بی‌دلیل نبوده است و اگر عکس این قضیه رخ دهد، باید افسوس بخوریم که چرا پول‌مان را خرج کردیم و چنین مربی‌هایی را به فوتبال خودمان آوردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)