پرسپولیس نیوز:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ شرایط پرسپولیس خوب نیست و دود این آشفته بازار در طول فصل به چشم تیم خواهد رفت.

حمید درخشان با اشاره به عدم انتخاب سرمربی جدید و بازگشت مدیران پرسپولیس به تهران گفت: این موضوع اتفاق خیلی بدی بود. مدیران باشگاه روند خوبی را برای انتخاب سرمربی تیم در نظر نگرفتد و برای همین نتایج آنها در ترکیه حاصلی نداشت.
وی افزود: در فوتبال حرفه‌ای امروز هر چیزی اصولی دارد. ابتدا توافقات صورت می گیرد و سپس برای امضای قرارداد اگر قراراست خارج از ایران باشد، مدیران سفر می کنند. نه اینکه بروند و معرفی مربی هم در همان جا انجام شود.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: هر چه زمان از دست برود، دودش به چشم پرسپولیس و هواداران می رود. باید هر چه زودتر این آشفته بازار را آرام کنند. امروز بهتر از فردا است و باید با نهایی کردن یک مربی خوب همه را از نگرانی در بیاورند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر در مورد خیلی از بازیکنان صحبت هایی مطرح می شود. باید یک نفر را بالاسر تیم بگذارند تا به پرسپولیس کمک کند و تیم خسارت نخورد. به طور حتم سرمربی خوب خارجی باید بیاید تا بتواند این شرایط را جمع و جور کند.

مدیران پرسپولیس در سفر به ترکیه با مربیان زیادی مذاکره کردند که گفته می شود کار را و کالدرون از شانس زیادی برای قبول هدایت این تیم برخوردار هستند.

طبق گفته کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است سرمربی این تیم تا روز شنبه مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)