پرسپولیس نیوز: ، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید بازی رفت مقابل السد را فراموش کرده و به هیچ وجه به پیروزی در قطر فکر نکنند.

حمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم سخت است و هم پرسپولیس و هم السد به این مسئله واقف هستند، چون غفلت در این بازی جبران‌ناپذیر است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: السد قطر تیمی کاملاً حرفه‌ای است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که می‌توانند هر لحظه خطرناک ظاهر شوند و نتیجه را عوض کنند. آنها به شرایط و جو ورزشگاه آزادی و بازی در حضور پرتعداد تماشاگران آشنا هستند و نباید این‌طور فکر کنیم که پرسپولیس به راحتی در آزادی مقابل السد به پیروزی می‌رسد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان پرسپولیس باید بازی رفت مقابل السد را فراموش کرده و به هیچ وجه به پیروزی در قطر فکر نکنند. سرخپوشان باید در بازی برگشت فوتبال هوشمندانه‌ و منطقی را به نمایش بگذارند و نباید اسیر حرفه‌ای‌گری قطری‌ها شوند.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس در این چند سال با تمام مشکلاتی که داشت اتحاد و یکدلی خود را از دست نداد و برانکو در این موضوع نقش پررنگی داشته است. سرخپوشان هم با همین اتحاد و همدلی توانستند در این مرحله قرار بگیرند و ان‌شاءالله با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان به فینال لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)