در لیگ ما هیچ چیز مشخص نیست. مربی موفق ممکن است بی تیم بماند و یک مربی ناموفق و بی کارنامه ممکن است بهترین تیم را هم بگیرد.

سایت گل؛ حمید درخشان ظاهرا همچنان در سودای بازگشت به رشت است . او اما در مصاحبه اش حرف های متفاوتی می زند و شایعه را در مرز تایید و تکذیب نگه می دارد.

آقای درخشان چرا بعد از پایان کارتان در داماش دوباره به رشت برگشتید؟
من رفته بودم بازی را ببینم و حس و حال آنجا را داشته باشم(!) البته اصلاً کسی مرا در آنجا ندید و کسی نفهمید که ما رفتیم و آمدیم. مقداری وسایلم آنجا مانده بود که رفتم آنها را بیاورم و خب طبیعتاً بازی را هم رفتم دیدم که الان هم دارم به شما می گویم واگرنه به آن صورت کسی متوجه این موضوع نشد.

به نظر شما پرسپولیس قهرمان جام حذفی می شود؟
باید بشود حالا که تا اینجا رسیده واقعاً حیف است که نشود . باید تمام سعی وتلاش خود را انجام دهد تا با قهرمانی دل مردم را شاد کند چون حیف است …

چرا در داماش موفق نبودید؟
من برای بحران ساخته نشده ام .من مربی فنی هستم بحران مالی باشگاه به من ربطی ندارد …پس مدیریت در باشگاه چه نقشی دارد آنهایی که ادعا دارند مدیریت بحران هستند پس به چه درد می خورند؟ وظیفه مدیریت این است که در این شرایط کمک کند . مسائل فنی برای من است و غیر فنی به میدیریت ربط دارد. در داماش متاسفانه فشار روی مربی است . این اتفاق قبلا هم در پیکان برای من افتاده بود . با این تیم یک نیم فصل بالا نشین بودیم اما بعد از بحران مالی و مشکلات اقتصادی شرایط ما بد شد.

ظاهرا مربیگری پرسپولیس را هم خیلی دوست دارید .
بعضی آدمها شخصیت قابل احترامی دارند و حاضر نیستند تن به هر کاری بدهند. من اگر زمانی بخواهم به پرسپولیس بروم با حفظ حرمت ها می روم. بله برای من یکبار این اتفاق افتاد در زمان آقای کاشانی ؛ اما شرایطی پیش آمد که قضیه منتفی شد.

به لیگ برتر برمیگردید؟
در لیگ ما هیچ چیز مشخص نیست . مربی موفق ممکن است بی تیم بماند و یک مربی نا موفق و بی کارنامه ممکن است بهترین تیم را هم بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)