مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست روز دوشنبه خود با سرپرست موقت این باشگاه از وضعیت لیدرهای این تیم به شدت انتقاد کرد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرمربی و کادرفنی پرسپولیس که عصر روز دوشنبه برای بررسی وضعیت این تیم در جدول رده بندی لیگ در باشگاه حاضر شده بودند از وضعیت سکوهای ورزشگاه آزادی انتقاد کردند.


در این جلسه علی دایی با انتقاد شدید از عملکرد لیدرهای باشگاه خواستار برخورد باشگاه با این افراد و تغییر جو حاکم بر سکوهای ورزشگاه شد و تاکید کرد شرایط کنونی به ضرر روند حرکتی تیم است.


پس از تساوی پرسپولیس مقابل راه آهن در ورزشگاه آزادی که با واکنش تند لیدرها و برخی هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت، علی دایی و جمعی از اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم از وضعیت فوق انتقاد کردند.

 

خوردبین پس از اتمام این مسابقه گفته بود: «به هیچکس جز علی دایی ربط ندارد که شیث به پرسپولیس بازخواهد گشت یا خیر چون وی تصمیم گرفته او در تیم نباشد». همچنین غلامرضا رضایی نیز در واکنش به اتفاقات روز یکشنبه گفته بود: «اگر تماشاگران صبر بیشتری داشته باشند و از دقیقه هفتاد علیه تیم شعار ندهند این وضع به وجود نخواهد آمد»


این روزها حمایت های برخی ها از شیث رضایی حاشیه های زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرده است  و  ایجاد این فضای ملتهب در ورزشگاه ها و تمرینات تیم بخشی از فعالیت پنهانی  برای عدم نتیجه گیری پرسپولیس است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)