پرسپولیس نیوز: کمیته انضباطی دو رای خود را درباره شکایت شهرداری بندرماهشهر از پرسپولیس و باشگاه سپاهان از روابط عمومی نساجی را صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص شکایت باشگاه شهرداری بندر ماهشهر مبنی بر استفاده باشگاه پرسپولیس از فرشاد احمدزاده که به زعم باشگاه ، دوران محرومیت را طی نموده و مجاز به بازی برابر تیم پرسپولیس نبوده است، این کمیته پس از استعلام از کمیته برگزاری مسابقات و ناظر بازی، تایید کردند که محرومیت احمدزاده مربوط به هفته ششم دیدارهای لیگ برتر فوتبال بوده و زمان برگزاری جام حذفی ، مشارالیه فاقد محرومیت انضباطی می باشد. لذا شکایت باشگاه شهرداری ماهشهر را فاقد وجاهت قانونی دانسته و وفق ماده ۹۵ از مقررات انضباطی، حکم برائت صادر و اعلام می شود.

رای صادره ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این رای قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف می باشد.

*در خصوص شکایت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ایراد نشر اکاذیب به ایشان از طریق روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در ارتباط با مصاحبه شاکی با یکی از سایت های ورزشی و سپس جوابیه روابط عمومی نساجی مازندران در همان سایت، کمیته انضباطی پس از بررسی این شکایت اعلام کرد که موضوع مطرح شده از مصداق نشر اکاذیب تشخیص داده شده و وفق ماده ۷۱ مقررات باشگاه نساجی مازندران را به مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
این رای قطعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)