مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به حرکات کششی، استارت کوتاه و بلند، کار با توپ،‌مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر عاشوری و سومدیک پرداختند.

* در تمرین امروز وحید هاشمیان و حمید استیلی به دلیل سفر به مشهد غایب بودند. این دو نفر امشب به تهران باز می‌گردند.

* علی پروین پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد. وی ابتدا بازدید کاملی از ورزشگاه درفشی‌فر داشت و سپس نظاره‌گر تمرین شد. کریم باقری هم پس از اینکه علی پروین را دید همراه با اولادی به سمت او رفت و با وی به خوش و بش پرداخت. پروین به باقری گفت: “ماشاءالله جوان شده‌ای!”

* علی کریمی در ابتدای تمرین امروز اختصاصی تمرین کرد. وی سپس به طناب‌زنی پرداخت. در مرحله پایانی نیز بالاخره علی کریمی پا به توپ شد و به شوت‌زنی و سانتر از جناحین پرداخت. او مشکلی بابت مصدومیت نداشت.

* معمارزاده ابتدا در تمرینات گروهی شرکت کرد و سپس به مدت 30 دقیقه اختصاصی تمرین کرد. وی در نقش مربی گلرها نیز دقایقی با داستانی تمرین کرد. البته عزیزی امروز تمرینات دروازه‌بان‌ها را زیر نظر داشت.

* حدود50 هوادار و لیدر در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با دیدن پروین از او سؤالاتی درباره استیلی داشتند که پروین خطاب به آنها گفت: دوست دارم از استیلی طوری حمایت کنید که همه لذت ببرند. او پرسپولیسی است. قدرش را بدانید. انشاءالله نتیجه هم می‌گیرد.

* برخورد گرم پروین و خوردبین در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. سرپرست پرسپولیسی‌ها گزارشی از وضعیت تمرین را به پروین داد.

* بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به خاطر به تعویق افتادن بازی با سپاهان خوشحال بودند.

* علیرغم قول مسئولان باشگاه هیچ امکاناتی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشد و نماینده رسانه‌ها زیر بارش باران تمرینات را پوشش خبری دادند.

* در پایان تمرین علی کریمی برخورد گرمی با پروین داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)