سرمربی تیم فوتبال صبای قم از مسئولان این باشگاه خواسته تا به خاطر مشکلات جسمانی با جدایی وی موافقت کنند.

 

این در حالی است که از گل محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت پرسپولیس نام برده می‌شود.

 

مجتبی رمضان‌بیگی در خصوص شرایط یحیی گل‌محمدی سرمربی صبا و احتمال قطع همکاری با این مربی تاکید کرد: من با خود یحیی صحبت کردم. او درخواست کرد به خاطر شرایط جسمی و روحی اجازه بدهیم امسال را به عنوان سرمربی به کارش ادامه ندهد.

وی افزود: گل‌محمدی می‌گوید چون سال گذشته نفر دوم نیمکت بوده فشار زیادی را تحمل نمی کرد ولی امسال به خاطر مسئولیتی که در صبا روی دوش او بود، مشکلات جسمانی اش شدیدتر شده است. به هر حال برای ما هم سلامتی گل‌محمدی در اولویت است و هیچ کس به خودش اجازه نمی‌دهد برای یک لحظه سلامتی او را به خطر بیندازد.

“گل‌محمدی با صبا قرارداد دو ساله دارد و حیف است که از تیم ما جدا شود”. مدیرعامل باشگاه صبا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سلامتی گل‌محمدی در اولویت است. ما نمی‌خواهیم با یک دندگی و لجبازی یک سرمایه ملی را از دست بدهیم. به همین خاطر قرار است در جلسه امروز(دوشنبه)هیات مدیره درباره گل‌محمدی و جدایی ایشان تصمیم بگیریم.

رمضان‌بیگی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره باشگاه صبا با محمد مایلی کهن هم یادآور شد: چنین چیزی نبوده است چون ما هنوز با یحیی هستیم و فعلا قطع همکاری نکرده‌ایم.

گل‌محمدی در حالی درخواست کرده از صبا جدا شود که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی دستیاری “مانوئل ژوزه” سرمربی پرسپولیس است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از عملکرد تیم ملی برابر لبنان خاطرنشان کرد: اگر قبل از بازی با لبنان صحبتی می‌کردیم آقایان می‌گفتند شرایط را به سمت تضعیف تیم ملی می‌بریم ولی حالا که بازی تمام شده بهتر است با نقد درست به تیم ملی کمک کنیم.

رمضان‌بیگی افزود: در یک عملیات جنگی شما به یک فرمانده و تعداد زیادی سرباز نیاز دارید تا موفق شوید ولی در تیم ملی همه فرمانده هستند و کسی کارگری یا سربازی نمی‌کند. الان شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که حتی یک تکل یا درگیری از بازیکنان در زمین دیده نمی‌شود. این نشان می‌دهد که تیم ملی به خون تازه و بازیکنان جدید نیاز دارد که باید به آن تزریق شود.

” چرا بازیکنانی مثل مرتضی کاشی و میلاد نوری نباید به تیم ملی دعوت شوند”؟ وی با طرح این پرسش افزود: در صبا بازیکنان توانمند و انرژیکی وجود دارند که قطعا می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. چرا باید کی‌روش از یک هافبک در خط دفاع استفاده کند ولی مدافعان خوب ما نادیده گرفته شوند؟ این بازیکنان با دعوت نشدن به تیم ملی سرخورده می‌شوند.

رمضان‌بیگی تاکید کرد: باید قبول کنیم دوران فوتبال یک عده در تیم ملی تمام شده است و باید از بازیکنان دیگر استفاده شود. من از مربیان تیم ملی خواهش می‌کنم دیگر برای تماشای بازی‌های صبا به قم نیایند! چون تحت هیچ شرایطی بازیکنان ما به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. تیم‌های دیگر هم همین وضعیت را دارند. وقتی لیست تیم ملی از پیش مشخص است دیگر به تعطیلی 21 روزه لیگ چه نیازی است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)