مرجع خبری پرسپولیس : دردسرهاي حرف‌هاي دوپهلوي انصاري‌فرد  / ديادوراي ايراني به جاي آل اشپورت؟
 

يك قرارداد سه ساله در ابتداي ليگ هفتم، پاي آل اشپورت را براي اولين بار به پرسپوليس باز كرد و تا بعد از قهرماني، همه چيز آن‌طور كه بايد پيش رفت و حتي تسويه حساب پايان فصل هم انجام شد اما همين قهرماني در واقع شروع دردسرهاي آل‌اشپورت با پرسپوليس بود. پرسپوليس مي‌خواست با آل اشپورت به آسيا هم برود و قرارداد تازه براي دو سال و با افزايش قيمت، دوباره امضا شد. فصل جديد اما به ماه چهارم نرسيده بود كه علي كريمي جرقه شروع اختلاف‌ها را زد. او چند روزي را با پيراهن بايرن مونيخ سر كرد و بعد هم «مجيد» پوشيد. حتي تذكر آل اشپورت هم فايده نكرد و جالب اينكه دو روز مانده به ديدار پرسپوليس- الشباب، نماينده «مجيد» سر و كله‌اش در محل تمرين پيدا شد و از توليدات اين شركت به تمام بازيكنان پرسپوليس هديه داد تا سرخ‌ها اگر با آل اشپورت به ميدان مي‌روند حداقل تمرين‌هاي‌شان با مجيد باشد. پاسخ آل اشپورت به اين تخلف باشگاه پرسپوليس يك نامه بود براي فسخ يكطرفه قرارداد. البته بعد از آن و تا آخرين بازي فصل، دو طرف كجدار و مريز با هم مدارا كردند تا اينكه با شروع فصل تازه پيراهن‌هاي نارنجي رنگ حصاري را ديديم كه بدجوري به تن پرسپوليسي‌ها زار مي‌زد. كيفيت اين توليدات هم راضي‌كننده نبود و حتي شنيديم كه بازيكنان مي‌گويند: «با اين لباس‌ها آبروي‌مان دارد مي‌رود!» نتيجه اين بود كه

 مديرعامل با پادرمياني خوردبين دست به دامان آل اشپورت شد و پرسپوليسي‌ها دوباره نونوار شدند اما عجيب بود كه عباس انصاري‌فرد به يكباره ادعا كرد كه باشگاه با توليدي حصاري قرارداد دارد و لباس‌هاي آل اشپورت، تنها هديه اين شركت بوده! بعد هم ماجراي «ديادورا» پيش آمد و آقاي مدير ادعا كرد كه همين هفته مذاكره نهايي را با نماينده شركت توليدي ايتاليايي انجام مي‌دهد ‌آن‌هم درحالي كه به واسطه قرارداد ثبت شده پرسپوليس تا آخر ليگ نهم نمي‌تواند آل اشپورت را از تن خارج كند اما انصاري‌فرد هيچ قيد و بندي را متوجه باشگاه نمي‌داند: «ما قراردادي با آل اشپورت نداريم كه بخواهيم فسخ‌اش كنيم. براي قطع همكاري با اين شركت هم كسي نمي‌تواند يقه‌مان را بگيرد.» حال آنكه دقايقي قبل، در صحبت با نماينده آل اشپورت تاكيد كرده بود كه «ديادورا و اين حرف‌ها درست نيست. ما فقط آل اشپورت مي‌پوشيم.» … اما مذاكره پنهاني‌اش با گزينه تازه هنوز ادامه دارد.
درباره «ديادورا» شخصي به نام حنيف‌پور از توليدي شكاري، خواهان گرفتن امتياز توليد با مارك ديادورا شده تا در صورت موافقت شركت ايتاليايي، توليدات داخلي‌اش با مارك ديادورا عرضه شود. اين اتفاق قبلا در تيم ملي هم افتاده كه البته آن موقع به جاي ديادورا، مارك پوما را داشتيم. جالب‌تر اينكه امتياز آسيايي ديادورا، در امارات در اختيار همين شركتي است كه آل اشپورت را عرضه مي‌كند و نماينده‌هاي ايراني اين شركت، از مذاكره پرسپوليس با ديادورا بي‌خبرند! البته با توافق‌هاي صورت گرفته قرار است همكاري ايراني‌ها با ديادورا از سال 2010 ميلادي آغاز شود. سپاهان هم اولين باشگاهي است كه درخواست همكاري‌اش را از يك سال قبل ارائه كرده اما چون توليدات ديادورا با شروع سال نو ميلادي به ايران مي‌رسند و سپاهان هم نمي‌توانست تا دي ماه منتظر بماند بار ديگر به آل اشپورت اكتفا كرد. حالا اينكه چطور قبل از OK شركت ايتاليايي، عباس انصاري‌فرد تا مذاكره نهايي پيش رفته و به خاطر ديادورا مي‌خواهد آل اشپورت را كنار بگذارد، سوالي است كه حتما فقط خود او جوابش را مي‌داند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)