پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: مطمئنم حرف‌های علی دایی در مورد داوری واقعیت دارد.

صادق درودگر در مورد اینکه علی دایی گفته بود منظور درودگر هم محسن قهرمانی است، گفت:‌ ابتدا باید در مورد ملوان بگویم اینکه روز گذشته و در بازی با فولاد خوزستان یک پنالتی مسلم را برای تیم ما نگرفتند آن هم در حالی که داور نزدیک صحنه بود. گل دوم فولاد هم در موقعیت آفساید به ثمر رسید من عکس این صحنه را هم برای عادل فردوسی‌پور هم می‌فرستم.

 

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی بعد از شکست تیمش مقابل فولاد گفت: تا پیش از این خیلی به مسائل داوری مثبت نگاه می‌کردم اما الان به همه چیز و همه‌کس مشکوک هستم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم حرف‌هایی که علی دایی در مورد داوری زده است با مُسما است. من هم به شک افتاده‌ام ما هم باید به جای جذب مربی و به جای سازندگی در فوتبال به دنبال ضوابط حاکم در فوتبال باشیم، برای من هم برخی مسائل کاملاً مسجل شده است، بارها می‌گفتم که شاید واقعیت نداشته باشد و انشالله برده است اما اکنون وقتی فیلم‌های اشتباهات داوری در مورد ملوان را می‌بینم به یقین می‌رسم. من همیشه از حیثیت داوران و اعتبار آنها دفاع کرده‌ام اما به نظر می‌رسد حرف‌های دایی در مورد داوران واقعیت داشته باشد.

 

پورغلامی تصریح کرد: مگر می‌شود در پنج بازی پنج اشتباه مهلک داوری به ضرر ما تمام شود و ما حتی یک بار هم از اشتباه داوری سود نبرده نباشیم؟ و داوری دائم بر علیه ما باشد. هواداران ملوان هم از این مسئله ناراحت هستند و من هم نمی‌توانم پاسخگوی عصبانیت آنها باشم.

وی در مورد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملوان گفت: این هفته جلسه فوق‌العاده با هیئت مدیره خواهیم داشت تا در مورد این مربی تصمیم‌گیری کنیم با توجه به اینکه بازی ما با استقلال هم در هفته دوازدهم برگزار نمی‌شود ما برای تغییرات در کادر فنی و تصمیم‌گیری در این مورد زمان داریم. من هم با دراگان صحبت می‌کنم می‌دانم که او چیزی برای تیم کم نگذاشته‌ است، گاهی اوقات در فوتبال پیش می‌آید که یک مربی با دانش نمی‌تواند با توجه به شرایطی که به وجود آمده به آن تیم کمک کند. در نهایت اگر قرار بر جدایی باشد با رعایت اصول حرفه‌ای این کار را می‌کنیم.

وی در مورد اینکه جانشین اسکوچیچ در ملوان چه کسی خواهد بود، گفت: به عقیده من فرهاد پورغلامی بهترین گزینه برای هدایت ملوان است. او مربی متعهد است که ملوان را هم بیشتر از خودش دوست دارد و این خیلی مهم است البته من نمی‌خواهم شرایطی را به تراکتورسازی تحمیل کنم ولی باید ببینیم وضعیت پورغلامی با تراکتورسازی چگونه می‌شود. البته اگر قرار باشد پورغلامی از تراکتورسازی جدا شود این اتفاق قطعا با رضایت مسئولان این باشگاه اتفاق خواهد افتاد و من با مسئولان تراکتورسازی در این زمینه صحبت می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا رده چهاردهمی ملوان در جدول لیگ برتر شما را اذیت نمی‌کند گفت: اگر اذیت نمی‌کرد تقاضای جلسه فوق‌العاده به هیئت مدیره را نمی‌دادم اما خارج از این مسائل باید بگویم حالا به حرف‌های علی دایی ایمان آوردم. تا پیش از این خیلی به مسائل داوری مثبت نگاه می‌کردم اما الان به همه چیز و همه‌کس مشکوک هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)