مهرداد اولادی به مس کرمان پیوست!

مرجع خبری پرسپولیس : «مهرداد اولادی بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی با امضای قراردادی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست .»

 

«اولادی که یک سال از خدمت سربازی اش باقی مانده بود با تلاش مدیرعامل مس ، این مشکلش برطرف شد و توانست به مس بپیودد . اما مشکل دیگر پر بودن لیست سهمیه خرید لیگ برتری مس بود که این بار هم مدیران مس وارد صحنه شده و با زیرکی نام وحید امرایی را در لیست امیدهایشان گنجاندند تا اولادی مشکلی برای پیوستن به مس نداشته باشد .»

 

و اما اصل خبر : مهرداد پولادی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با امضای قراردادی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست .

 

آن داستان شیرین اولی از هیچ کس و هیچ جایی بر نمی آید به جز بخش فارسی سایت گل !

 

 

 

خبری که روز گذشته بسیاری از خبرگزاری های ورزشی را به اشتباه انداخته و در اکثر روزنامه های ورزشی چاپ امروز هم در کمال تعجب نقل شده است . مسئول بخش فارسی گل که از بی خبری به ستوه آمده ، با دیدن نام مهرداد به وجد آمده و سناریوی انتقال او به کرمان را با آب و تاب هر چه تمام تر عملی کرده است .

 

مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس که فصل گذشته برای انجام خدمت سربازی اش ، از امارات به ایران بازگشت و راهی تیم ملوان انزلی شد باید یک فصل دیگر در این تیم بازی کند تا کارت پایان خدمت خود را دریافت کند. همین دو ماه پیش بود که مهرداد برای مذاکرات در خصوص مطالبات قدیمی اش با گل و شیرینی راهی زمین تمرین پرسپولیس شد و مثل بسیاری از پرسپولیسی های قدیمی گفت در ایرن به تیمی جز پرسپولیس نخواهد رفت !

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)