پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازی خوبی بود و تیم ما نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها در دو صحنه به جای اینکه برای سایپا بازی کنیم برای پرسپولیس بازی کردیم.

رضا درویش پس از شکست سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها در دو صحنه به جای اینکه برای سایپا بازی کنیم برای پرسپولیس بازی کردیم.

وی افزود: در دیدار امروز از موقعیت‌های خود بهره نبردیم و نباید فراموش کنیم بازیکنان ما روی هر دو گل در نقش بازیکنان پرسپولیس ظاهر شدند. گل اول را مدافع خودمان به ثمر رساند و در گل دوم نیز مدافع ما به علیپور پاس گل داد.

وی در خصوص درگیری این باشگاه با تیم ملی جوانان گفت: خیلی دوست داشتم نتیجه دیدار امروز ما غیر از این بود تا در خصوص این مشکلات صحبت کنم. روز گذشته با تاج و ساکت نیز صحبت کردم و گفتم باید تفاوتی بین باشگاه ما که چندین بازیکن در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد با یک باشگاه دیگر که تنها چند بازیکن دارد وجود داشته باشد. اینکه ما در تیم نوجوانان ۵ بازیکن و در تیم جوانان ۸ بازیکن داریم جرم است؟ سعی کردیم همیشه نیز در خدمت تیم ملی باشیم و در حال حاضر نیز ۵ بازیکن ما به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: هر چند حضور بازیکن ما در تیم ملی افتخار است اما خواهش داریم شرایط ما را نیز مدنظر قرار بدهند. ما از سرمربی تیم جوانان خواهش کردیم با توجه به مصدومیت چند بازیکن تیم‌مان در روزهای اخیر به جای اینکه بازیکن ما صبح امروز به اردوی تیم ملی ملحق شوند بعد از بازی و شب به اردوی تیم ملی بپیوندد و خودمان نیز هزینه بلیت او را بدهیم اما متاسفانه با این اتفاق موافقت نشد.

درویش تاکید کرد: نباید اتوبان همکاری با تیم ملی یک طرفه باشد و دو طرف باید از همکاری با یکدیگر رضایت داشته باشند اما متاسفانه به حرف ما گوش نکردند و کار خودشان را انجام دادند. من فکر می‌کردم با توجه به معرفت و محبتی که ما همیشه به تیم ملی داشتیم به خواسته ما توجه کنند اما نه تنها توجهی صورت نگرفت بلکه هیچ بازیکنی نیز در اختیار ما گذاشته نشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد باشگاه ما نیز باید نقش سازندگی خود را کنار بگذارد و مانند باشگاه‌های دیگر آماده خور باشد. اینکه باشگاه ما ۲۳، ۲۴ بازیکن در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد تفاوتی با باشگاه‌های دیگر ندارد و این اصلا درست نیست. برای حضور بازیکنان در تیم‌های ملی به ما هزینه‌ای که نمی‌دهند اما حداقل در کار تیم ما نیز نگذارند. ۵ بازیکن ما در روزهای گذشته آسیب دیدند و به جای آنها ما که نمی‌توانیم از سفینه دیگر یا خارج بازیکن بیاوریم ومجبوریم از بازیکن تیم‌های پایه خود استفاده کنیم. الان من هر چه بگویم می‌گویند چون سایپا نتیجه نگرفته اینگونه صحبت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت:کادرفنی تیم ما وظیفه آماده‌سازی تیم و انجام بازی خوب را برعهده دارد و حتی با آنالیز دیدار ما مقابل پرسپولیس متوجه می‌شوید تیم ما عملکرد بهتری از پرسپولیس داشت. متاسفانه اشتباهات ما خیلی تکراری شده و مشکلات داوری نیز در هفته‌های اخیر در روح و روان بازیکنان ما تاثیر گذاشته است. بازیکن وقتی بین دو نیمه به رختکن می‌آید از لحاظ روحی و روانی آنقدر بهم ریخته است که دایی به جای توصیه فنی باید روح و روان او را آرام کند. دلیل این موضوع نیز این است که داور ابتدا به سود تیم ما اعلام پنالتی می‌کند و بعد از یک دقیقه تصمیم خود را تغییر می‌دهد.

درویش با انتقاد از قضاوت داوران در دیدارهای این فصل سایپا گفت: داوری‌ها تا امروز علیه تیم ما بوده است و ناخودآگاه ذهن بازیکنان تیم ما را برهم ریخته است و بازیکنان با این ترس به میدان می‌روند که نکند باز هم داور علیه تیم ما اشتباه سوت بزند. تیم ما نیازمند ترمیم از لحاظ روحی و روانی است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج ضعیف سایپا جریمه‌ای برای بازیکنان این تیم در نظر نخواهد گرفت، تاکید کرد: وقتی داوری‌ها علیه تیم ما بوده است و بر ضد ما سوت زده است باید داوران را جریمه کنیم که دست‌مان به داوران نیز نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص سرباز شدن مهدی ترابی و احتمال حضور او در تراکتورسازی گفت: این موضوع را باید از ترابی بپرسید که می‌خواهد درسش را ول کند به خدمت برود یا نه. در صورت اینکه ترابی نیز قصد رفتن به خدمت را داشته باشد باید ببینیم مقررات این اجازه را می‌دهد یا نه. ترابی حتی اگر به خدمت نیز برود دو سال دیگر با پایان خدمتش به نزد ما باز خواهد گشت. ترابی در حال حاضر نیز که مصدوم است و به دیدار با پرسپولیس نیز نرسید و در مقابل فولاد نیز شرایط همراهی ما را نداشت. سال گذشته نیز ترابی ۵ ماه همراه ما نبود و به خاطر مصدومیت در تیم ملی دچار ضرر و زیان شدیم و کسی نیز جوابگو نبود.

ادامه دارد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)