پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: قراردادمهدی ترابی با سایپا و انتقالش به پرسپولیس مشکلی ندارد.

رضا درویش در مورد جنجال رخ داده در بازی دوستانه سایپا و نساجی گفت: از ابتدای مسابقه تماشاگران حریف فحاشی می‌کردند و با پرتاب بطری آب و نوشابه شرایط بدی را در ورزشگاه رقم زدند. جنجال در این بازی دوستانه زنگ خطری برای لیگ برتر بود. مسئولان باید فکری به حال این شرایط در ورزشگاه‌ها بکنند. نباید شاهد چنین اتفاقاتی در لیگ برتر باشیم.

وی افزود: نتیجه این بازی دوستانه هیچ اهمیتی نداشته و چنین اتفاقات تلخی در ورزشگاه رقم خورده است بنابراین باید پیش از شروع لیگ به فکر چنین مسایلی در ورزشگاه‌ها باشیم و اقدام‌های پیشگیرانه را انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد وضعیت قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی و اینکه کمیته تعیین وضعیت از هر سه باشگاه مدارک خواسته گفت: کمیته تعیین وضعیت به ما اعلام کرد که مشکلی بابت حضور ترابی در سایپا نیست و ما با این بازیکن قرارداد طولانی مدت داشتیم. در مورد حضورش در پرسپولیس هم مشکلی وجود ندارد زیرا او از طریق باشگاه ما به پرسپولیس منتقل شده است. بحث قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی مورد بحث است.

درویش در مورد اینکه امکان دارد که ترابی به خاطر این قرارداد محروم هم شود یا نه اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی نباید با بازیکنی که قرارداد داشته وارد مذاکره می‌شده است واین اقدام تراکتورسازی غیرقانونی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)