پرسپولیس نیوز: دیدارهای تیم‌های سایپا و پرسپولیس بعد از به صدا در آمدن سوت داور با دعوا و درگیری بین بازیکنان همراه بود.

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی سایپا مقابل پرسپولیس در دقیقه ۸۷ محمدرضا سلیمان یزننده گل به همراه برخی از بازیکنان سایپا شادی  گل‌شان را مقابل سکوهای هواداران پرسپولیس انجام دادند که این رفتار آنها با واکنش شدید هواداران پرسپولیسی همراه شد. علی دایی نیز با عصبانیت از بازیکنانش خواست به خوشحالی‌شان در قسمت دیگری از زمین و به نحو دیگر بپردازند.

* بهزاد غلامپور بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی نزدیک نیمکت پرسپولیس به خوشحالی پرداخت که حاتم (سرپرست سایپا) از او خواست به سمت نیمکت تیم خودشان بیاید.

* داور محمد دایی را به دلیل اعتراض از بازی اخراج کرد.

* در لحظات پایانی بازی که داور پشت محوطه جریمه یک ضربه خطا به نفع سایپایی‌ها گرفت، پرسپولیسی‌ها از جمله سیدجلال حسینی به سمت کمک‌داور رفتند و به شدت به اعتراض پرداختند، که داور در این صحنه به حسینی کارت زرد نشان داد.

* بعد از اعتراض و عصبانیت شدید سیدجلال حسینی، کریم باقری و قنبرپور سعی داشتند سید جلال را آرام کنند، اما کاپیتان پرسپولیس سر آنها هم فریاد کشید.

* بعد از به صدا درآمدن سوت بازی شجاع خلیل‌زاده به سمت نیمکت سایپا رفت و شدیداً به نحوه خوشحالی بازیکنان سایپا اعتراض کرد، که این اعتراضش به درگیری با عبدالله ناصری ختم شد.

* رادوشوویچ که به همراه شجاع‌ خلیل‌زاده برای اعتراض به سمت نیمکت سایپایی‌ها رفته بود با عکس‌العمل شدید نیمکت‌نشینان این تیم مواجه شدند که باعث درگیری شد.

* در حالی که بازیکنان مشغول رفتن به رختکن بودند درگیری بین بازیکنان باز هم ادامه پیدا کرد و به تونل ورزشگاه تختی کشیده شد که در این درگیری سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و رادوشوویچ از پرسپولیس و محمدصادق بارانی و محمدرضا سلیمانی از سایپا حضور داشتند.

* در حالی که فیلمبردار در حال تصویربرداری از درگیری‌های داخل تونل بود علی دایی شدیداً به او اعتراض کرد و بعد از اینکه تصویربردار به فیلمبرداری‌اش ادامه می‌داد سرمربی سایپا به صورت او سیلی زد.

* رضا اسدی بازیکن سایپا که یکی دیگر از افراد حاضر در درگیری‌ها بود مقابل رختکن پرسپولیس رفت و با عصبانیت شروع به داد و فریاد کرد که این بازیکن با دخالت ماموران نیروی انتظامی به رختکن سایپا هدایت شد.

* هواداران پرسپولیس که به تصمیمات داور اعتراض داشتند در پایان بازی با عدم ترک ورزشگاه شروع به فحاشی علیه داور مسابقه کردند.

* علی دایی در حالی که به سمت رادوشوویچ و پرسپولیسی‌ها می‌رفت ماموران و چند نفر دیگر سرمربی سایپا را از صحنه دور کردند.

* با افزایش درگیری‌ها در مقابل رختکن دو تیم حضور ماموران نیروی انتظامی بین دو رختکن دو برابر شد و حدود ۴۰ مامور بین رختکن‌های دو تیم حضور داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)