مرجع خبری پرسپولیس : صمد مرفاوی که اصلا دوست نداشت در فوتبال ایران به عنوان یک مربی شکست خورده مطرح باشد ظاهرا بعد از باخت برابر ملوان به برخی از بازیکنان خود به شدت اعتراض کرده است


با قبول سومین شکت برابر تیم ملوان مس کرمان شروع فاجعه بار خود را در لیگ برتر دهم کامل کرد تا ضعیف ترین شروع ممکن در تمام تاریخ لیگ برتری خود را داشته باشد.


از قبل هم کاملا مشخص بود که اگر کرمانی ها در این بازی هم دست خالی از زمین خارج شوند اوج حاشیه برای آن ها ترسیم خواهد شد و احتمالا اتفاقات جدیدی در این تیم بحران زده رخ می دهد.


ظاهرا پس از قطعی شدن سومین باخت پیاپی مس استارت این جا به جایی ها هم به صورت جدی تر زده شد و تنها دو ساعت پس از بازی مس برابر ملوان کار مذاکره رسمی با لوکا بوناچیچ آغاز شده است. گفته می شود عبدالرضا برهانی نژاد هم مامور بازگشت لوکا به مس شده است. بوناچیچ هم که از فصل قبل هم تمایل داشت در کرمان باقی بماند احتمالا خیلی زود پیشنهاد جایگزینی با مرفاوی را رد نخواهد کرد.


احتمالا ماندن یا نماندن مرفاوی برروی نیمکت مس در بازی هفته بعد به این بستگی دارد که بوناچیچ تا بازی هفته آینده مس جواب قطعی را به مسئولین مس بدهد یا خبر! البته درصورتی که اتفاقات باشگاه مس به نقطه ای ختم نشود که مرفاوی استعفا دهد و یا حکم اخراج خود را بگیرد.


البته برخی منابع غیر رسمی حتی از خداحافظی مرفاوی در انزلی با تیم مس خبر دادند که با توجه به مذاکره جدی مسی ها با بوناچیچ اصلا بعید نیست. اما صمد مرفاوی که اصلا دوست نداشت در فوتبال ایران به عنوان یک مربی شکست خورده مطرح باشد ظاهرا بعد از باخت برابر ملوان به برخی از بازیکنان خود به شدت اعتراض کرده است. یکی از این نفرات فرزاد حسین خانی بود که گل اول تیم ملوان را به شکل عجیبی وارد دروازه تیم خود کرد!


البته صمد وقتی به وجود توطئه در تیم خود بیشتر شک کرد که شنیده بود در زمان غیبت دو روزه خود در کرمان برخی از افراد که از از جانب او از آمدن به تمرینات منع شده بودند به تمرینات آمده بودند و به بازیکنان خبر ورود قریب الوقوع بوناچیچ را هم داده بودند!!


جزئیات این مسئله در روزهای آینده بیشتر هم مطرح خواهد شد. با این حال مرفاوی پس از بازی با حسین خانی درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که اگر وساطت سایر نفرات نبود شاید کار به درگیری فیزیکی هم می کشید.


به نظر می رسد باشگاه مس یک هفته بحرانی و سخت را پیش رو داشته باشد. هواداران مس کمربندهای خود را محکم ببندند!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)