قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: براي ديدار با پرسپوليس زودتر اقدام مي‌کنيم تا در ورزشگاه خودمان ميزبان اين تيم باشيم.

کاظم اماني در حاشيه جلسه اتحاديه فوتبال گفت:‌ برگزاري اين جلسات خيلي خوب است. مديران باشگاه‌ها در کنار يکديگر مي‌نشينند و در مورد برنامه‌هايي که دارند بحث و گفت‌وگو مي‌کنند. صحبت‌هايي در مورد حل مشکلات ماليات، مسئله خصوصي‌سازي، جلسه با مجلس و برخي ديگر از دغدغه‌هاي باشگاه‌ها انجام شد و اعلام کردند اين مشکلات را بايد به شرط اينکه همه افراد کمک کنند حل کنيم.

وي در مورد مشکلات مدارک راه‌آهن و ايرادهايي که AFC گرفته، اظهار داشت: تازه دو ماه است باشگاه را خريداري کرديم. برخي مشکلات مربوط به زمان ما بود که آنها را ارائه و حل کرديم. يک سري هم مربوط به مالکين قبلي است که در اختيار ما نيست و با پيگيري‌هايي که انجام داديم موفق شديم قسمتي از اين مسائل را حل کنيم.

اماني اضافه کرد: بايد با مالکين قبلي صحبت کنيم، چرا که بحث مربوط به راه‌آهن نيست و يک مسئله ملي است. اميدوارم بتوانيم مشکلات را حل و مدارک خود را تکميل کنيم. نمي خواهيم به خاطر راه‌آهن امتياز ليگ ما کم شود و سعي مي کنيم مدارک خود را کامل کنيم.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن در مورد اينکه قرار شد بازي راه‌آهن و استقلال در استاديوم آزادي برگزار شود، تصريح کرد: با برگزاري بازي در استاديوم تختي مخالف بوديم. صبح شنبه نامه‌اي را به کفاشيان و نبي داديم. اولويت ما برگزاري بازي در استاديوم آزادي، اولويت دوم ما انجام بازي در ورزشگاه اکباتان بدون حضور تماشاگران و اولويت سوم بازي در کيش بود.

وي گفت: اعلام کرديم به غير از اين سه گزينه هيچ مسئله‌اي را قبول نمي‌کنيم. در نهايت به کفاشيان و نبي اين موضوع را باز هم اعلام کرديم اما نتيجه‌اي نگرفتيم تا سرانجام با مساعدت مديران استاديوم آزادي آنها موافقت کردند بازي در آزادي انجام شود و اين مسئله را به سازمان ليگ اعلام کردند و مشکل حل شد.

وي افزود: بعد از اين اتفاق و موضع‌گيري که در برابر بازي در استاديوم تختي انجام داديم از بازي‌هاي بعدي که برابر تيم‌هاي تهراني مثل پرسپوليس و استقلال ميزبان هستيم، تا جايي که قانون به ما اجازه مي‌دهد مي‌خواهيم از حق خود و امتياز ميزباني استفاده کنيم.

اماني ادامه داد: در ديدار برابر پرسپوليس ميزبان به دنبال بازي در استاديوم اکباتان بدون حضور تماشاگران هستيم و اگر نشد، بازي را در کيش برگزار مي‌کنيم. براي اين بازي زودتر اقدام مي کنيم و فرصت بيشتري داريم. تا آن موقع سعي مي‌کنيم اين مسئله را نهايي کنيم.

اماني در مورد ديدار برابر استقلال تصريح کرد: نتايج اخير راه‌آهن روحيه خوبي به بازيکنان ما داده است. اردوي ترکيه هم کمک زيادي به ما کرد تا به شرايط بهتري برسيم. اگر اتفاق خاصي نيفتد خوشبين هستيم بازي خوب و زيبايي برابر استقلال انجام دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)