مرجع خبری پرسپولیس : ببیندگان برنامه نود در سؤال نظرسنجی این برنامه به قهرمانی استقلال در لیگ برتر رای دادند.

 

اولین صحبت در مورد انتقال مجدد نفت تهران به اراک مطرح شد که قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت تهران با تکذیب شایعات گفت: ما هم چنین مسائلی را شنیدیم اما مخالف این موضوع هستیم.

 

بازیکنان نفت تهران در قراردادهای خود شرط کرده‌اند که در صورت انتقال نفت قراردادشان با این باشگاه فسخ می‌شود.

 

* نقش جهان، مهر ماندگار شد

در ادامه برنامه تصاویری از ورزشگاه نقش جهان پخش شد و استاندار اصفهان در این خصوص گفت: این پروژه با عنوان مهر ماندگار توسط رئیس جمهور نام گرفته و قرار است تا پایان دولت دهم به پایان برسد.

 

* تشویق‌های جالب تبریزی‌ها

دوربین 90 قسمت دیگری از برنامه شب گذشته را به خود اختصاص داد که عادل فردوسی‌پور به زبان آذری شعر معروف تراکتوری‌ها را در ورزشگاه برای بینندگان ترجمه کرد.

هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه چنین سرودی می‌خوانند. گل و سمبل پژمرده می‌شود و غیرت‌مان نمی‌رود/ ما گفتیم عاشقیم و مثل ترک‌ها غیرتی هستیم.

در ادامه این قسمت صحنه‌هایی از دیدار تیم‌های گاز آل جناح و خلیج فارس میناب در هرمزگان پخش شد که یکی از بازیکنان با سیلی به گوش کمک داور کوبید.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه دینامو زاگرب، کرانچار سرمربی سپاهان طی اقدامی جالب پیراهنی را خریداری کرد تا این باشگاه بتواند به حیات خود ادامه دهد.

روزنامه مارکا در اقدامی جالب صحنه وقت کشی دروازه بان تیم الجزیره را که در بازی با استقلال به شکل مرموزانه بند کفش خود را باز کرده بود، روی وب سایت خود قرار داد. این صحنه توسط هواداران فوتبال هفته گذشته به برنامه 90 ارسال شد که مورد توجه روزنامه مارکا قرار گرفت.

 

* اظهارات تکان دهنده مهاجم پیشین پرسپولیس

سعید حلافی مهاجم پیشین پرسپولیس اظهاراتی عجیب گفت: چند نفر با من تماس گرفتند و گفتند به فرودگاه بروم و با باشگاه مس سرچشمه قرارداد ببندم. من به آنجا رفتم و آنها اعلام کردند برایت قرارداد 120 میلیونی می‌بندیم اما 50 میلیون را برای خودمان برمی‌داریم. آنها گفتند باید به ازای این 50 میلیون به ما سفته بدهی که من این کار را نکردم. حتی یکی از آنها را می‌شناسم که همین حالا هم در باشگاه مس سرچشمه مسئولیت دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اسم این شخص را نمی‌گویی گفت: ‌از باشگاه مس طلبکارم و اگر تا پایان این هفته پولم را پرداخت نکنند نام آن شخص را اعلام خواهم کرد. یک باشگاه لیگ برتری دیگری نیز به من پیشنهاد داد که با تو قرارداد می‌بندیم اما باید با سرمربی صحبت کنی. در واقع مدیرعامل نیز از من درصد می‌خواست. بازیکنی که از پرسپولیس بیرون می‌آید باید 6 ماه خانه نشین باشد. مسئولان پرسپولیس بازیکنی را از آرمین تهران با سن و سال بیشتر استخدام کردند ولی به من گفتند که نیازی به تو نداریم.

 

* ضرب‌المثل فردوسی‌پوری!

در بخشی از برنامه عادل فردوسی پور با اشاره به لغو دیدار دوستانه ایران و امارات گفت: با این کار آنها دست ما را در “پوست حنا” گذاشتند. مجری برنامه نود بلافاصله به اشتباهش پی برد و گفت: پوست حنا، نه پوست گردو!

 

* دعوای فوتسال به جایی نرسید

آخرین آیتم برنامه 90 که بیش از یک ساعت به طول انجامید بحث تبانی در فوتسال بود. کریم منصوری مدیر عامل شهید منصوری قرچک، علی ‌طاهری مدیر عامل گیتی‌پسند اصفهان و عباس ترابیان مسئول کمیته فوتسال در این برنامه حاضر شدند و صحبت‌های خود را انجام دادند.

حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی نیز روی خط آمد و اعلام کرد با توجه به مدارک و صحنه‌ها به نظر می‌رسد اتفاقاتی رخ داده اما امیدوارم همه خویشتنداری کنند تا این مسئله توسط کمیته انضباطی پیگیری شود.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه در جدول برخی رسانه‌ها دو امتیاز از پرسپولیس کسر شده، گفت: رای ما در خصوص باشگاه پرسپولیس هنوز قطعی نشده و امیدوارم رسانه‌ها تا صدور رای قطعی این تیم را 39 امتیازی بدانند.

 

* استقلال با پیامک قهرمان لیگ یازدهم شد

نظرسنجی برنامه این هفته به قهرمان احتمالی لیگ یازدهم اختصاص داشت که بیش از 2 میلیون و 700 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. در پایان مردم به قهرمانی استقلال با 51 درصد رای دادند، سپاهان با 37 درصد شانس دوم قهرمانی و تراکتورسازی با 12 درصد شانس سوم لقب گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)