مرجع خبری پرسپولیس : شدت مصدومیت مچ پای مهاجم پرسپولیس به حدی بود که این بازیکن از شدت درد فریاد می کشید.

 

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به گرم کردن، حرکات کششی، پاس‌کاری، یارگیری نفر به نفر استارت‌های کوتاه وبلند و حفظ توپ و پرسینگ پرداختند.


* محمد نوری پس از دو جلسه غیبت در تمرین امروز حضور پیدا کرد. وی 45 دقیقه به تمرین پرداخت و سپس همراه با علیرضا محمد دور زمین دوید.

* در ابتدای تمرین حمید استیلی 10 دقیقه با مهرداد اولادی به گفت‌وگو پرداخت. او چند ضربه با دست خود به شانه اولادی زد تا انگیزه او را برای تمرینات بیشتر کند.

* چند بازیکن تیم امید پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشتند.

* یک دوربین تلویزیونی که متعلق به برنامه خانوادگی بود در تمرین حضور پیدا کرد و درباره کتاب با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداخت.

* عزیزی مشاور استیلی در تمرین امروز نقش پررنگی داشت.

* علی پروین پس از حضورش در تمرین به جای نشستن کنار رختکن به سمت درب شرقی ورزشگاه رفت و در گوشه‌ای از ورزشگاه به دقت تمرینات پرسپولیسی‌ها را مورد آنالیز قرار داد سپس خوردبین به طرف او رفت و دقایقی کنار وی نشست.

* شیث رضایی، بازیکنان ملی پوش ممد دوتال و سومدیک غایب بودند.

* گلرها به مدت 30 دقیقه زیر نظر عزیزیان به تمرین پرداختند. نکته جالب این بود که میثاق معمارزاده نیز دقایقی در نقش مربی تیم ظاهر شد.

* معمارزاده در حاشیه تمرین امروز از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت جزئی شد اما به تمرین برگشت.

* پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز یک دست پیراهن‌های جدید تحویل گرفتند.

* حرکات ترکیبی مثلثی در انتهای تمرین در نوع خود جالب بود که استیلی تاکید زیادی در هنگام حمله به این نوع بازی داشت.

* پروین در حاشیه تمرین امروز دقایقی با بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

* در دقایق پایانی تمرین امروز مهرداد اولادی دوباره از ناحیه مچ پا به شدت دچار مصدومیت شد. وی که گوشه‌ای از زمین افتاده بود توسط کادر پزشکی به کنار زمین هدایت شد. او پس از دقایقی کنار زمین نشست و از شدت درد بلند شد و لگدی به بطری‌های آب کنار زمین زد. ناراحتی اولادی به طوری بود که در چهره او کاملا مشخص بود. این در شرایطی است که این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است. البته با دیدن این صحنه برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان به اولادی دلداری دادند.

* در تمرین امروز 30 هوادار حضور داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)