مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر جدایی سرپرست موقت این باشگاه پس از دو سال از جمع سرخپوشان قرار گرفت.


تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه نوبنیاد پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به کارهای بدنسازی پرداختند. علیرضا محمد بادست بسته شده و لباس شخصی و شیث رضایی نیز با لباس شخصی در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* در حاشیه تمرین امروز خبر استعفای حبیب کاشانی بازیکنان را شوکه کرده بود. البته مشخص بود که کادر فنی پرسپولیس از این ماجرا اطلاعات لازم را دارند.

* مهرداد اولادی زیر نظر گمالوویچ تمرینات قدرتی انجام داد.

* 17 بازیکن در تمرین امروز حضور داشتند و ملی پوشان غایب بودند.

* حدود 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و تمرین سرخ پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* با پا در میانی حمید استیلی خبرنگاران مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز پس از گرم کردن بدن‌های خود به ارسال پاس های کوتاه و بلند، حفظ توپ و پرسینگ و فوتبال‌های دستگرمی پرداختند و باز هم مهرداد اولادی در یک صحنه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد و به همین دلیل تمرین را ترک کرد و به یخ درمانی پرداخت. اولادی هنگام ترک زمین احساس درد شدیدی داشت و با ناراحتی بسیار از جمع همبازی هایش جدا شد.

* کیفیت مطلوب زمین صنایع دفاع واقع در نوبنیاد باعث شادمانی بازیکنان شده بود.

* تعدادی از بازیکنان با حضور در کنار محمد وضعیت او را جویا شدند.

* در ابتدای تمرین استیلی جلسه‌ای 20 دقیقه‌ای را با بازیکنان داشت.

* استعفای حبیب کاشانی در تمرین امروز مثل این بود که شوک بزرگی به بازیکنان وارد شده است، آنها با دیدن خبرنگاران صحت و سقم این خبر را جویا ‌شدند که اصحاب رسانه خبر استعفای سرپرست باشگاه را تائید کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)