مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات پیش فصل تیم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز از ساعت 17:10 با گلزنی هروه اوسال در زمين شركت واحد پيگيري شد.

 

 

در اين تمرين كه در هواي بسيار گرم برگزار شد و باعث شد تعدادي از بازيكنان از شدت گرما دچار مشكلاتي شوند بازيكنان ابتدا به مدت 30 دقيقه به حركات بدنسازي و عبور از موانع پرداختند و سپس كار با توپ انجام دادند.

دايي بيشتر نظاره گر بود و ابتدا تارتار به مدت 30 دقيقه بازيكنان را تمرين داد و سپس عبدي هدايت تمرين را بر عهده گرفت و به كارهاي تاكتيكي در 2 گروه كه حمله به دفاع بود پرداخت.

تقسيم كار امروز دايي در تمرين بسيار جالب بود به حدي كه تارتار و عبدي برخورد بسيار گرمي با يكديگر داشتند و مي‌توان گفت پس از جلسه‌اي كه كادر فني داشت به توافقات لازم و تقسيم كار رسيده است.

 

 علي دايي در ابتداي تمرين به مدت 15 دقيقه با بازيكنان صبحت كرد.

بازيكنان ملي پوش و اميد به همراه حلافي و الهايي غايب بودند. اين دو بازيكن امشب تيم پرسپوليس در جام ولايت به عنوان نماينده تيم بزرگسالان برابر سايپا همراهي خواهند كرد. پرسپوليس با تيم اميد خود در اين مسابقات حاضر مي‌شود.

ابراهيم شكوري در تمرينات امروز بعد از ظهر شركت كرد و اختصاصي به تمرين پرداخت.

رقابت دو كاپيتان پرسپوليس شيث رضايي و كريم باقري بسيار جالب بود. اين دو نفر در حركات بدنسازي و همچنين حمله به دفاع كه رو در روي يكديگر قرار مي‌گرفتند با انگيزه خاص و جنگندگي زيادي به تمرين پرداختند.

 

علي دايي دقايقي پا به توپ شد و ضربات زيادي به سمت دروازه زد. دايي نشان داد همچنان چارچوب شناس خوبي است.

 

هروه اوسال مهاجم بروكينافاسويي پرسپوليس پس از دو جلسه تمرين در ايران پايش در تمرينات به گلزني باز شد. اين بازيكن با حركات نمايشي بارها 20 هواداري را كه در كنار زمين نظاره گر تمرين بودند به وجد آورد. اوسال همچنين برخورد بسيار گرمي با تياگو داشت.

علي دايي در حركات تاكتيكي با تذكراتي به خط دفاعي از آنها خواست كه مستحكم تر تمرين كنند. دايي اعلام كرد تمرين را بايد مثل بازي جدي بگيريد به همين دليل بايد شاداب تمرين كرد.

يحيوي پس از گذشت 40 دقيقه از تمرين، تمرينات ويژه‌اي را با دستگاه‌هايي كه جديدا باشگاه پرسپوليس خريداري كرده براي رحمان احمدي و يك گلر تستي كه قد او حدود 2 متر است در نظر گرفته بود. اين دروازه بان به نظر مي‌رسد مورد تائيد كادر فني پرسپوليس قرار گرفته است.

تمرين امروز پرسپوليس ساعت 18:50 دقيقه به پايان رسيد. اين تيم فردا در ديداري تداركاتي از ساعت 18 در ورزشگاه ايران خودرو به مصاف پيكان خواهد رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)