يحيي گل‌محمدي كه ظاهرا يكي از واسطه‌هاي آشتي علي كريمي با مانوئل ژوزه شده و مي‌خواهد باني خير باشد در آخرين مصاحبه‌اش گفته اگر كريمي پا پيش بگذارد و از مانوئل عذرخواهي كند مشكل حل خواهد شد.

ایران ، آن دسته از هواداران پرسپوليس كه در مجادله بين ژوزه و كريمي حق را به جادوگر مي‌دهند معتقدند لزومي به اين كار نيست چرا كه كريمي حق دارد به لحاظ فني از تيمش ايراد بگيرد و ژوزه نمي‌تواند به خاطر اينكه كريمي از كار فني‌اش ايراد گرفته چنين تصميمي در قبال او بگيرد.

از طرفي موافقان تصميم ژوزه معتقدند اگر سرمربي پرتغالي با عذرخواهي راضي به بازگرداندن كريمي شود به نوعي در حقش بزرگواري كرده و البته شخصيت خود به عنوان يك سرمربي را حفظ كرده است. آنهايي كه خواهان حل و فصل اين مجادله و كشدار نشدن داستان هستند هم آرزو مي‌كنند كريمي براي عذرخواهي پا پيش بگذارد و بيش از اين پرسپوليس را به حاشيه نكشاند.

در اين بين البته به نظر نمي‌رسد وقوع چنين اتفاقي به اين راحتي‌ها باشد؛ كريمي در طول ساليان اخير و حضورش در سطح اول فوتبال ثابت كرده همانقدر كه در فوتبال استعداد دارد و فوتباليست رك‌گويي است، حاضر نشده در چنين مواجهه‌هايي غرورش را زير پا بگذارد و از اصولش كوتاهي كند. كريمي فوتباليست مغروري است و بعيد است اين غرور به او اجازه دهد تن به چنين كاري دهد و حداقل از طرف او اين قضيه منتفي به نظر مي‌رسد.

در سوي مقابل مانوئل ژوزه هم حداقل در همين ماجرا و حاشيه‌هايش ثابت كرده به اندازه‌اي مغرور هست كه سر حرفش بماند و به قول خودش به عقب برنگردد. ژوزه آنقدر غرور دارد كه در مصاحبه هايش مستقيما به اين مساله – بخشش كريمي در صورت عذرخواهي‌اش – اشاره‌اي نكرده و بايد از زبان اين و آن به صورت غيرمستقيم بشنويم كه در دل مانوئل چه مي‌گذرد و او بدش نمي‌آيد داستان با عذرخواهي جادوگر تمام شود.

مانوئل مي‌داند در اين صورت او به نوعي برنده اين جدال خواهد بود و پرستيژش كاملا حفظ مي‌شود تا حساب كار دست بقيه هم بيايد. به هر حال بايد ديد در جدال دو فرد مغرور و لجباز بحث عذرخواهي تا چه حد جدي خواهد شد و باشگاه – كه يكي به نعل مي‌زند و يكي به ميخ – چه موضعي در قبال كريمي و مساله عذرخواهي مي‌گيرد؟

در صورتی که این ماجراها ختم به خیر نشود ، کریمی راهی عجمان امارات خواهد شد چرا که احتمال خداحافظی وی از فوتبال در حالی که تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور دارد کم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)