هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: در جریان مذاکرات مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با برانکو نیستم.

هوشنگ نصیرزاده، در خصوص آینده تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: ماشین‌سازی باید به اشخاصی واگذار شود که در تبریز حضور دارند. اگر هم خریداری پیدا نشد سعی می‌کنیم همین روند فعلی را دنبال دهیم.

وی در مورد اینکه شایعه مذاکره مسئولان باشگاه تراکتورسازی با برانکو را تائید می‌کند یا تکذیب، گفت: من در جریان مذاکرات مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با برانکو نیستم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی را هوشمندانه و عالی می‌بینم. خوشحالم که دیگر مراسم استقبالی که پله‌های برقی فرودگاه یشکند وجود ندارد و قراردادی را با شیوه روز دنیا با ویلموتس امضا کردند که نشان از مدیریت خوب تاج دارد.

وی در مورد اینکه آیا هنوز هم به زنوزی مشاوره می‌دهد یا خیر، گفت: من با زنوزی کار می‌کنم و از او می‌توان خیلی نکات یاد گرفت. کسانی که با زنوزی از نزدیک کار می‌کنند متوجه هستند که او چقدر در حوزه فنی، اقتصادی و ورزشی از آگاهی کاملی برخوردار است.

نصیرزاده در پایان در مورد اینکه آیا مهاجری در ماشین‌سازی باقی می‌ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر در خدمت مهاجری هستیم و تصمیمی برای تغییر سرمربی نداریم مگر آنکه اعضای هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تصمیم دیگری بخواهند بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)