پرسپولیس نیوز : نشست هماهنگی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان سازمان لیگ برگزار شد.

نشست هماهنگی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ،محمدرضا ساکت مشاورعالی ،غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات،مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات، سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی و محمد رضا کسرایی رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران ، مدیران عامل کادر فنی و مدیران رسانه‌های  باشگاه‌های فولاد خوزستان، تراکتور سازی تبریز ،نفت و پرسپولیس تهران حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران جلسه بیان کرد:هدف این جلسه هم اندیشی برای  حمایت از نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست تا آنان بتوانند از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

مهدی تاج افزود:اگر تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسند بدون شک سهمیه ما در این بازی‌ها حفظ خواهد شد و در غیر این صورت احتمال دارد این سهمیه کاهش یابد.

وی افزود: کنفدارسیون فوتبال آسیا برای امتیاز دهی برای انتخاب سهمیه کشورهای آسیایی 70 درصد به نتایج باشگاه ها و 30 درصد به نتایج تیم های ملی رجوع می‌کند که همین موضوع اهمیت موفقیت تیم‌های ما را در لیگ قهرمانان آسیا گوشزد می‌کند.

نگاه ما به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید ملی باشد و در این رابطه آماده همه گونه همکاری با این تیم‌ها هستیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد:باید ستادی در هر استان متشکل از استاندار ،رئیس اداره ورزش و جوانان،فرمانده نیروی انتظامی ،شهردار،مدیر عامل باشگاه و سایر مسئولان  تشکیل شود تا دربرگزاری هرچه بهتر این بازی‌ها تصمیم گیری کنند.

در ادامه این جلسه نمایندگان  باشگاه‌های حاضر به بحث و تبادل نظر در مورد بررسی راهکار‌های کمک به تیم‌ها در بخش‌های مختلف ازجمله جذب بازیکنان کمکی،نحو کمک‌های مالی و چگونگی تجهیز ورزشگاه‌ها نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه این نشست محمد رضا کسرایی رئیس روابط بین الملل ، مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات و سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ فوتبال ایران درگزارشی در  مورد الزمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای  نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در بخش های حضور در دوره آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تکمیل فرم‌های ارائه شده از سوی AFC ،چگونگی جذب بازیکن و مشکلات ورزشگاه‌های میزبان این بازی‌ها در شهر‌های تهران ،تبریزو اهواز توضیحاتی را ارائه دادند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)