مرجع خبری پرسپولیس : در حاشيه‌ محروميت نيكبخت

عليرضا واحدي نيكبخت كه يك بار بعد از خودداري عجيبش از سفر با تيم ملي، به كميته انضباطي احضار شده بود، اين بار بعد از استعلام سازمان ليگ از چند نهاد مربوطه،‌ فاقد صلاحيت براي بازي در ليگ برتر شناخته شده است
به گزارش مرجع خبری و به نقل از سايت گل ،اينكهرييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره محروميت‌هاي اعمال شده و شايعات بي‌پايان اخير، اظهار نظر خاصي نمي‌كند، دليل خاصي دارد. البته جناب قاضي، از كليه‌ ماجراها باخبر است، اما بنا به دلايل كاملاً منطقي از اعلام برخي حقايق خودداري مي‌كند. شريفي در روزهاي گذشته، لحظات مشقت باري را پشت سر گذاشته. از يك طرف جلسه با رييس سازمان ليگ و از طرف ديگر ، نشست با اعضاي هيئت رئيسه درباره شدت عملي كه براي اولين بار در دستور كار فدراسيون قرار گرفته و اگر با مسائل پشت پرده از مسير منحرف نشود،‌گامي بلند براي پاكسازي فوتبالي است كه همه از فساد موجود در آن مي‌نالند.
روزهاي سخت شريفي
شريفي، در روزهاي گذشته همچنين بايد پاسخ خبرنگاران را يكي پس از ديگري مي‌داده است. البته اين براي اين مسئول خوش مصاحبه كار راحتي نيست، چون براي پاسخ‌هاي شفاف، هيچ راهي وجود ندارد. شريفي مجبور به پرده پوشي است و خبرنگاران اين موضوع را برنمي‌تابند. او در اين باره به دوستانش گفته:«از شدت خستگي‌ كمر درد گرفته‌ام.» تصميم قاضي بر اين است كه تا يك هفته ديگر هم مصاحبه نكند. او كه روزها در ديوان محاسبات به كار مشغول است، به هنگام خروج از طبقه يازدهم ساختمان شيك اين ارگان مهم، بايد پاسخ ده‌ها نفر از كارمندان را نيز بدهد كه هر روز از محروميت‌ها مي‌پرسند.
محروميت قطعي نيكبخت

اما موضوع مهم، محروميت نيكبخت واحدي، فوتباليست سرشناس سابقاً ملي‌پوش است كه سرانجام، اين فصل مسابقات ليگ برتر را رسماً از دست خواهد داد. نيكبخت كه يك بار بعد از خودداري عجيبش از سفر با تيم ملي، به كميته انضباطي احضار شده بود، اين بار بعد از استعلام سازمان ليگ از چند نهاد مربوطه،‌ فاقد صلاحيت براي بازي در ليگ برتر شناخته شده است. البته او يكي از شش نفري است كه زير تيغ سازمان ليگ و كميته انضباطي قرار دارند. نيكبخت كه در چند سال گذشته،‌ يكي از معدود ستاره‌هاي فوتبال ايران بوده كه در قامت يك سوپراستار ظاهر شده، حالا بايد تاوان برخي شايعات جدي و حضورش در برخي محافل را بدهد.
تكرار داستان محرمي
نيكبخت واحدي بدون شك يكي از با استعدادترين بازيكنان ايران در دهه گذشته است كه با انتقال پرسروصدايش از استقلال به پرسپوليس خبرسازي وحشتناكي داشت. نيكبخت‌ در آستانه حضور در تيم‌هايي مثل فنرباغچه و آتلتيكو مادريد، كارش براي انتقال به خارج درست نشده و چند تورنمنت مهم ملي از جمله جام جهاني را به دلايل مشكوك از دست داده است. اين بازيكن،‌حالا در آغاز فصلي تازه از فوتبال قراردارد. نيكبخت ستاره با استعدادي بود كه هرگز در سقف فوتبالش به ميدان نرفت. اما امروز او در حداقل توانايي‌ها نيز قادر به بازي نيست. مثل يك چپ پاي ديگر كه استعداد و سركشي را در هم آميخت و نهايتاً‌ از فوتبال ايران حذف شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)