مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم اعلام کرد تا هفتم خرداد ماه با تمام بازیکنان پرسپولیس تسویه حساب انجام خواهد شد.

در حالی که هفته گذشته جنجال زیادی از سوی بازیکنان پرسپولیس مبنی بر عدم تسویه حساب مالی باشگاه با آنها انجام شده بود، شب گذشته (دوشنبه) عباس انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه به بازیکنان اعلام کرد تا هفتم خرداد ماه و پیش از برگزاری دیدار این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با تک تک بازیکنان این تیم تسویه حساب مالی انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ با تلاش های هیات مدیره و کمک مالی سازمان تربیت بدنی قرار است منابع مالی برای تسویه حساب با بازیکنان تامین خواهد شد و انصاری فرد به بازیکنان اعلام کردتا پیش از این دیدار دیگر بازیکنی از باشگاه طلب نخواهد داشت.

آشتی کنان باقری و وینگادا
شب گذشته در محل اردوی تیم پرسپولیس و در جلسه ای که بین بازیکنان و هیات مدیره برگزار شد، باقری و وینگادا با هم آشتی کردند.

هتل اوین محل اردوی تیم پرسپولیس شب گذشته بسیار شلوغ بود چرا که هیات مدیره این باشگاه در یک ضیافت خصوصی با بازیکنان و اعضای کادرفنی شرکت کردند و با آنها درباره اوضاع اخیر و همچنین آینده باشگاه صحبت کردند. در این جلسه خصوصی عباس انصاری فرد، حسین هدایتی و مجید فرخزادی شرکت داشتند و در نهایت با پادرمیانی اعضای هیات مدیره، کریم باقری و وینگادا با یدکدیگر آشتی کردند و بعد از دقایقی کاپیتان سرخپوشان محل اردو ا ترک کرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)