پرسپولیس نیوز: دلیل لغو کنفرانس خبری سرمربی جدید تیم پرسپولیس مشخص شد.

در پی مذاکرات نهایی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون توافقات اصلی برای هدایت پرسپولیس توسط این مربی آرژانتینی به دست آمد و قرار بود در یک نشست خبری قرارداد همکاری بین کالدرون و پرسپولیس به امضا برسد اما این نشست خبری لغو شد. قرار بود این نشست امروز از ساعت ۱۴ در هتل آکادمی برگزار شود که در پی لغو آن قرار شد این نشست خبری در تاریخ جدیدی برگزار شود.

با پیگیری‌ها مشخص شد که دلیل لغو این نشست خبری به خاطر جلوگیری از اتفاقات بعدی آن بوده و دلیل دیگری همچون پشیمانی کالدرون از همکاری با پرسپولیس مطرح نبوده است. با درایت اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و برای جلوگیری از اتفاقات بعدی مراسم نشست خبری و معارفه کالدرون به روز دیگری موکول شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به این دلیل نشست خبری را لغو کردند که هنوز وضعیت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و سابق این تیم با سرخ‌پوشان مشخص نیست و آنها نخواستند که با برگزاری این نشست شرایطی ایجاد کنند که در مناقشه با برانکو دچار خسارت شوند و به همین دلیل نشست خبری امروز کالدرون لغو شد.

این در حالی است که چنین شرایطی هم برای برانکو در باشگاه الاهلی عربستان به وجود آمده و با وجود اینکه برانکو در تمرینات این تیم عربستانی حاضر شده اما در مراسم رسمی قرارداد او امضا نشد و هیچ عکسی از امضای قرارداد بین این باشگاه عربستانی با سرمربی سابق پرسپولیس به بیرون درز پیدا نکرده است.
حالا با این شرایط مشخص نیست که این وضعیت تا چه زمانی بخواهد ادامه داشته باشد اما وکیل برانکو در نامه‌ای به ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس داد خواهان فسخ توافقی شده است و به نظر می‌رسد نه برانکو و نه باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند قدمی بردارند که ضرر مالی برای آنها داشته باشد. وضعیت پرسپولیس و برانکو این روزها شبیه رقابت دو شطرنج‌باز شده به طوری که هر کدام از طرفین برای برداشتن یک قدم منتظر حرکت طرف مقابل می‌مانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)