خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس نوین روز گذشته از هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور نتیجه بازی با تیم شهرداری جویبار را که در قائمشهر برگزار می شد با یک گل واگذار کرد.

نتیجه این بازی روی یک ضربه پنالتی رقم خورد که کادر فنی پرسپولیس به آن اعتراض داشت. این دیدار در حالی آغاز شد که نیم ساعت تاخیر داشت و تیم برتر میدان از نظر فنی پرسپولیس بود.

شاگردان اسماعیل حلالی حداقل صاحب یک ضربه پنالتی شدند که داور آن را اعلام نکرد. در صحنه ای که سرخپوشان معتقد به پنالتی بودند داور آن را اعلام نکرد. سارمن پانوسیان بازیکن پرسپولیس در 18 قدم با چند خطای همزمان روی خود روبرو شد. در آن صحنه دروازه بان با ضربه ای که به صورت این بازیکن زد، ابروی او را شکافت و دو بازیکن دیگر از پشت و پهلو روی پای او تکل رفتند.

پانوسیان امروز در هنگام تمرین تیم اصلی پرسپولیس با چوب زیر بغل به کلینیک باشگاه مستقر در درفشی فر مراجعه کرد و از همانجا به بیمارستان معرفی شد.

دکتر چشمه سری که این بازیکن را معاینه کرد، در این باره گفت: مچ پای او آسیب سنگینی دیده است. شکستگی استخوان محرز شده است. او همچنین با در رفتگی استخوان مچ پا و پارگی دو طرفه رباط مچ پا روبرو است که برای بررسی بیشتر به منظور MRI اعزام شد تا پس از آن پزشک جراح درباره این بازیکن تصمیم گیری کند.

بنابر اعلام اسماعیل حلالی، این بازیکن توسط ادموند بزیک معرفی شد و خیلی زود درخشید و قرار بود به عنوان یکی از پدیده ها در آینده برای تیم اصلی به باشگاه معرفی شود که این اتفاق برایش روی داد.

این تیم فصل گذشته با قهرمانی در رقابت های قهرمانی تهران راهی مسابقات دسته سوم شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)