شنبه 1 فروردین (18:32)

مرجع خبری پرسپولیس : در نقد رفتار حکیمانه یکی از طرفداران فولاد مبارکه سپاهان !

اگر خاطرتان باشد چندی قبل مطلبی نگارش کرده بودم با عنوان ” اشتباه نکن آقای بصیرت …!” یکی از دوستان علاقه مند سپاهان و از اصفهانی های عزیز دیروز ایمیلی برای بنده فرستاده بودند که بخش اعظمی از آن قابل انتشار نیست و تا جایی که توانسته بودند بنده را مورد لطف و مرحمت خود قرار دادند . این ها به کنار ! ایشان از اظهار لطف به خانوانده بنده هم ذره ای قصور نکردند که واقعا بعد از خواندن این ایمیل تنها چیزی که به ذهنم رسید تاسف بود که چنین شخصی خود را اصفهانی خطاب می کند و با سخنانش مردمان خونگرم اصفهان را هم بد نام می کند حال آنکه می دانم اگر امروز ایرانی هم هست بخش اعظمی مدیون همین اصفهان و مردمانش بوده . بخش هایی از این ایمیل محبت آمیز را بخوانید بعد توضیحاتی در این خصوص دارم ضمن اینکه ایشان حتی نام خودشان را هم نگفتند :
“درشان هوادارای سپاهان نیست که جواب شمای معلوم الحال را بدهند ولی وقتی همه ی نفت وگاز ایران در جنوب است اکثر صنایع اصلی کشور در اصفهان مرکزی زنجان ومشهده وبیشتر معادن کشور در کرمان ویزده وشمال تامین کننده بیشتر کشاورزی ایرانه با این حال تعدادی مهاجر که الان شدن بچه تهرانی (نگو نه که در سربازی باهمینا هم خدمتی بودم واکثرا پدراشون برا ی اینکه توشهر خودشون نتونستن کار کنن مهاجرت کردن)وفکر می کنن از دماغ فیل افتادن از بیشتر سرمایه های ایران استفاده میکنن واگه تو شهرستانها کسی یه کاری بکنه تازه مثل این لمپن طلبکار میشن ای کاش هر کسی خود را خبرنگار معرفی نمی کرد اید علت این همه جواب مغرض بودن شماست که بر همه ثابت شده است . شما بچه سوسول های تهرانی …” ( باقی آن قابل انتشار نیست !).

اولا عینا همین نظر را در یکی از سایت های خبری و در جواب دوست عزیزم علی باستانی خواندم ! این که ایشان وقت گران بهای خودشان را می گذارند و بجای اینکه برای اعتلای میهن تلاش کنند مدام در پی مطلبی علیه تیم محبوبشان هستند تا بعد نویسنده را مورد لطف قرار دهند جای بسی تاسف است . من قبل از اینکه به تهرانی بودن خود افتخار کنم به ایرانی بودن مفتخرم و ایران یعنی همان اصفهان شما و همین تهران ما ! پدر بزرگ بنده در صفحه شناسنامه  اش یک نگین گران بها داشت ” محل تولد اصفهان ” و این برای من هم یک افتخار است که به نوعی ارتباطی قلبی میان خودم و مردم خونگرم اصفهان احساس می کنم . هر چند نه من و نه پدرم در اصفهان متولد نشدیم اما هرگز محل تولد را مسبب برتری ندانستم ! به عنوان یک ورزشی نویس هرگز به خودم اجازه نمی دهم قداست ورزش را با ذکر مناسبات سیاسی و اجتماعی زیر سوال ببرم . این که شما عاشق و دلباخته تیم شهرتان هستید بسیار قابل احترام و محترم است .
حرف اما این بوده تیمی که برای مهمترین بازی هایش نهایت نیمی از مردم یک شهر را درگیر می کند نباید خود را با تیمی که بخش اعظمی از جوانان یک ملت شیفته و فریفته آن هستند و بیشترین افتخارات را برای فوتبال این مرز و بوم بدست آورده مقایسه کرده و سرپرست محترم این تیم با توهین های مکرر قصد تخریب این تیم اصیل و ریشه دار میهن را داشته باشند . شما که من را لمپن خطاب می کنید بهتر است روی این مساله تمرکز کنید که تیمی که روی سردر باشگاهش عنوان فرهنگی ورزشی نقش بسته چطور چنین هوادارانی را تحویل جامعه فوتبال می دهد ؟ یادت باشد اگر من یک شهرستانی بودم به آن افتخار می کردم نه اینکه برای تخلیه خودم خانواده کسی را مورد عنایت قرار داده و به این شکل خود را به رخ او بکشم !
از این که بنده را خبرنگار مزدور و جیره بگیر خطاب کردید سپاس ! پس شما که خودتان در بخشی از ایمیل ادعا کردید آقای ساکت به شما به عنوان هوادار سپاهان کمک کرده چه اصطلاحی را شایسته خود می دانید ؟ و اما شما که در بخشی از نوشته ی خودتون گفتید از افتخارات شهرم بگویم تا بفهمید کجای نقشه ایران واقع شده ! باید بگویم اگر کمی دقت کنید یک مربع بزرگ همیشه روی نقشه ایران به عنوان پایتخت خود نمایی می کند !! ولی من هرگز به آن افتخار نکردم … افتخار من همیشه ایرانی بودن بوده و تخت جمشید و همان چهل ستون شما که یادواره تاریخ و تمدن میهنم بوده و تا ابد خواهد بود . افتخار من همان بچه های جنوب هستند با خلیج تا ابد فارس …
فقط متاسفم همین .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)