مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی و حمید استیلی بازهم به سیاست عدم پاسخگویی ادامه دادند و با خاموش کردن تلفن های همراه از گفت و گو با برنامه 90 خودداری کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ برنامه “90” اين هفته كه قرار بود به وضعيت كنوني باشگاه پرسپوليس رسيدگي كند، به علت در دسترس نبودن حبيب كاشاني و حميد استيلي طور ديگري پيش رفت.

برنامه “90” شب گذشته قصد داشت، پس از شكست پرسپوليس در داربي هفتاد و يك به وضعيت اين تيم بپردازد اما در دسترس نبودن حبيب كاشاني و حميد استيلي اين اجازه را به فردوسي پور نداد كه هواداران پرسپوليس را از شرايط تيمشان آگاه سازد.

 

بررسي علت حمله به يكي از كمك داور‌هاي ديدار تيم‌هاي تراكتورسازي و نفت تهران در تبريز يكي از بخش‌هاي برنامه شب گذشته بود. غياثي به عنوان سخنگوي كميته داوران و غمزه كمك داوري كه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود، روي خط آمدند و هر دو بر اين عقيده بودند كه قلعه‌نويي پس از پايان بازي جملات توهين آميزي را به كمك داور نسبت داده است.

 

البته فردوسي پور پس از آن كه اين صحبت‌ها درباره قلعه‌نويي مطرح شد، او را روي خط آورد. سرمربي تراكتورسازي درباره اتفاقات پس از بازي گفت: من اصلا اين حرف‌ها را نزده‌ام. آنقدر پاي حرفم هستم كه هميشه تا انتهاي حرفم مي‌روم، حتي اگر قرار باشد به خاطر حرفم دو سال محروم شوم. من به كمك داور گفتم چطور آن آفسايد به آن سختي را گرفتي، اما نمي‌تواني آن پنالتي را ببيني. او هم به من گفت شما پارسال با من مشكل داشتيد. اين در حالي است كه من اصلا او را نمي‌شناختم، اين طور نمي‌شود كه كميته داوران هر چه خواست ببافد و رييس هيات فوتبال تبريز هم هر چه در شان خودش است به من بگويد. مطمئنا من هم حمله به اين كمك داور را محكوم مي‌كنم.

 

وي همچنين درباره صحنه گل نفت كه به اعتقادش آفسايد بود، گفت: اگر اين توپ در شرايط سالم به گل رسيده باشد، من از تريبون شما استفاده مي‌كنم و از فوتبال خداحافظي مي‌كنم.

 

مجتبي جباري، ستاره استقلال در داربي هفتاد و يك نيز ميهمان برنامه “90” بود. هافبك استقلال در صحبت‌هايش گفت: چهار، پنج سال است فوتبالم را به خاطر مصدوميت از دست دادم. در برخي مقاطع پيشنهادهاي خوبي از تيم‌هاي اروپايي داشتم، اما خوشبختانه الان در تمرين‌ها و بازي‌ها تمركز خوبي دارم.

 

مجري “90” از جباري پرسيد، چرا زماني كه همه چيز فراهم باشد، از شما هيچ مصاحبه‌اي نمي‌بينيم؟ هافبك استقلال در پاسخ گفت: متاسفانه در اين چند سال هيچ وقت پول ما را به موقع ندادند. اگر من به باشگاه فشار آوردم بدين خاطر بود كه خودم تحت فشار بودم. نمي‌دانم بالاخره كي مي‌خواهند برنامه درستي براي پرداخت پول بازيكنان بريزند. اصلا چرا هميشه بايد بازيكن از منافعش بگذرد.

 

جباري با اشاره به اين كه از حضور برخي آدم‌ها در اين فوتبال خسته شده، گفت: اگر مي‌توانستم چيزي را جايگزين فوتبال كنم و شغل ديگري داشته باشم، حتما اين كار را انجام مي‌دادم. در عين حال من سعي مي‌كنم طور ديگري به جوانان كشورمان كمك كنم و اين حرف را هم الكي نمي‌زنم و در آينده خواهيد ديد كه چه مي‌گفتم. من ديگر از حضور يكسري افراد در اين فوتبال خسته شده‌ام. بعضي از آن‌ها در اطراف تيم ما هم هستند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه شما با اين ديد منفي‌تان اصلا كار هيچ مربي را در ايران قبول داريد، گفت: من كار فيروز كريمي را واقعا مي‌پسندم. او وقتي به تيم ما آمد، واقعا تحول ايجاد كرد. با بهمن فروتن هم مدتي كار كرده‌ام. او مربي بسيار توانمندي است.

 

پس از اين صحبتها، فردوسي‌پور به شوخي به جباري گفت كه پس با اين شرايط كار هيچ مربي استقلال را در اين سالها قبول نداشته‌اي!

 

جباري همچنين در پاسخ به فردوسي‌پور كه از او درباره رابطه‌اش با امير قلعه‌نويي پرسيد گفت: شايد حرفهايي وجود داشته باشد اما اينجا جايي نيست كه بتوانم اين حرفها را مطرح كنم.

 

“90” در ادامه پرداختن به داربي هفتاد و يك را آغاز كرد و پيش از نشان دادن صحنه‌هاي حساس بازي، مستندي را نشان داد كه قبل و بعد از بازي استقلال و پرسپوليس، احساسات و واكنش هاي مردم به تصوير كشيده بود. پس از پخش بازي هم صحبت‌هاي هواداران ناراحت پرسپوليس پخش شد كه از سرپرست باشگاهشان انتقاد مي‌كردند. آن‌ها در تاريكي شب و ساعاتي پس از داربي با التماس رو به دوربين “90” مي‌گفتند ما نمي‌توانيم سه شكست متوالي مقابل استقلال را هضم كنيم. آقاي كاشاني! جان هر كسي كه دوست داري از پرسپوليس برو.

 

در حالي كه فردوسي پور قصد داشت، حبيب كاشاني و حميد استيلي را درباره نمايش ضعيف پرسپوليس و وضعيت كنوني اين تيم روي اين خط بياورد، اين دو نفر تلفن همراهشان را پاسخ ندادند.

 

در ادامه برنامه و پيرامون وضعيت پرسپوليس صحبت‌هاي علي دايي پخش شد كه انتقاد شديدي از مسئولان پرسپوليس كرد. سرمربي راه‌آهن درباره اتهام‌هايي كه به غلامرضا رضايي و محمد نوري وارد شده بود، گفت: اين دو بازيكن و ديگر بازيكناني كه من سال قبل با آن‌ها كار كردم، جزو با شرف‌ترين و با غيرت‌ترين بازيكنان هستند كه به اعتقاد من سعي مي‌كنند نان حلال به سر سفره خود ببرند. اين بازيكنان اول فصل به تمرين ما آمدند، مگر چه اشكالي دارد؟ اصلا مگر آن‌ها پنهاني آمده‌اند كه كار آن‌ها را محكوم مي‌كنيد. چطور مي‌شود كه وقتي نفت آبادان را مي‌بريد و با ذوب آهن مساوي مي‌كنيد، از تيمتان تعريف مي‌كنيد؟ اما وقتي يك بازي به اين مهمي را مي‌بازيد، دو گل مي‌خوريد و دو توپ هم به تير دروازه‌تان برخورد مي‌كند، اين حرف ها را پيش مي‌كشيد؟ همان آقاي موقت كه خودش را پنهان كرده و الان معلوم نيست كجاست، آمده بود در تلويزيون و گفته بود كه سال قبل ما دو بازي را به ملوان باختيم اما امسال از اين تيم مساوي گرفته‌ايم.

 

دايي ادامه داد: آقايان چرا نمي‌آيند صادقانه جواب مردم را بدهند. چرا در باشگاهي به اين بزرگي چنين افرادي كه هيچ چيز نيستند، بايد دعوا راه بياندازند و قلچماق بازي در بياورند. مي‌داني چرا من در نيم فصل دوم سال پيش نتيجه‌ گرفتم؛ چون كه پاي همه اين آدمها را از تمرين قطع كردم و جلوي آن‌ها ايستادم. باشگاهي كه به اينها اجازه خودنمايي مي‌دهد را بايد تعطيل كرد. چرا پاي من را وسط مي‌كشيد؟ من كه با راه‌آهن قرارداد دو ساله امضا كردم. عالم و آدم هم مي‌دانند كه پرسپوليس در اين بازي مستحق باخت بود.

 

سرمربي راه‌آهن افزود: چطور مي‌شود كه كي‌روش اين همه بازيكن از پرسپوليس دعوت مي‌كند. اين يعني پرسپوليس بازيكنان خوبي در اختيار دارد. پس بايد درست از آن‌ها استفاده كنند. به محض اين كه تيم قهرمان مي‌شود، آقايان با اطرافيانشان مي‌آيند و كاپ مي‌گيرند. اما من مانده‌ام كه الان كجا هستند. مگر دو ماه پيش آقايان نگفتند كه ما به مدرسه باز مي‌گرديم. الان نزديك مهر ماه است، به مدارس خودتان برويد ديگر!

 

سوال نظرسنجي برنامه اين هفته درباره پيش‌بيني بينندگان از رتبه پرسپوليس در پايان فصل بود. از ميان يك ميليون و 900 هزار نفري كه در اين نظرسنجي شركت كردند، 55 درصد معتقد بودند پرسپوليس در ميان رده‌هاي چهارم تا نهم قرار مي‌گيرد. 24 درصد هم اعتقاد داشتند كه پرسپوليس پايين‌تر از رده دهم جدول خواهد بود. 12 درصد مي‌گفتند پرسپوليس دوم يا سوم مي‌شود، 9 درصد هم به قهرماني اين تيم راي دادند.

 

برنامه “90”اين هفته راس زمان مقرر و بدون وقت اضافه به پايان رسيد و فردوسي پور هم پس از آن كه دو هفته نتوانسته بود با بينندگانش خداحافظي كند، با لحن خاصي با مردم “خداحافظي” كرد.

 

برنامه ديشب 90 با طراحي جديد به روي آنتن رفت اما به گفته فردوسي‌پور به غير از اين دكور، دكور قبلي هم همچنان پابرجاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)