مرجع خبری پرسپولیس : در برنامه شب گذشته 90 درباره صحنه مشکوک دقایق پایانی دیدار استقلال و مس بحث و بررسی شد و بیشتر کارشناسان به پنالتی نبودن صحنه رای دادند.

 

برنامه 90 شب گذشته به بررسی رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران اختصاص داشت. ضمن اینکه علاوه بر سهراب بختیاری‌زاده که به عنوان میهمان ویژه این برنامه در استادیوم برنامه 90 حضور یافت، چند میهمان تلفنی نیز روی خط آمدند.

 

سؤال نظرسنجی برنامه به این موضوع اختصاص داشت که بهتر است لیگ برتر با چند تیم برگزار شود و سه گزینه 18 تیم، 16 تیم و 14 تیم در نظر گرفته شد. یک میلیون و 800 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که 65 درصد به 16 تیمی، 20 درصد به 14 تیمی و 15 درصد به 18 تیمی رای دادند.

 

 

* منصوری: شرفی ماندگار است
منصوری مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه اولین میهمان تلفنی برنامه بود که در مورد حضور ابراهیم قاسم‌پور در ورزشگاه گفت: دو هفته پیش اصغر شرفی با این مربی تماس گرفته بود تا به کمک وی بیاید و ما احساس کردیم با تفاهمی که بین این دو وجود دارد می‌توان به مس کمک کرد. در این میان قاسم‌پور اعتقاد داشت به دلیل داشتن قرارداد با داماش نمی‌تواند به مس بیاید، اما پس از قطع همکاری وی با تیم داماش قرار شد تا به کرمان آمده و از نزدیک بازی را تماشا کند.

وی ادامه داد: با این حال شرفی ماندگار است و بهترین گزینه برای ما محسوب می‌شود.

 

* دعوا سر پنالتی استقلال
نادر جعفری کارشناس داوری برنامه 90 با پخش صحنه مشکوک دقیقه پایانی مسابقه استقلال و مس این صحنه را پنالتی ندانست و اعلام کرد خطا بیرون محوطه بوده است. فردوسی‌پور در ادامه برنامه اعلام کرد از 8 کارشناس داوری 5 نفر به پنالتی نبودن این صحنه و 3 نفر به پنالتی بودن آن رأی دادند.

 

* رئیسی‌نیا: فیروز کریمی شاهین را به تمسخر گرفته است
در ادامه برنامه در مورد نتایج ضعیف شاهین و انتقادات هواداران این تیم گزارشی پخش شد، که صحبت‌های یک پیرزن بوشهری در مورد تیم شاهین بسیار قابل‌توجه بود.
وی با برشمردن مشکلات باشگاه شاهین گفت: خواب دیده‌ام که این تیم در لیگ برتر نمی‌ماند و سقوط می‌کند، ضمن اینکه رئیسی‌نیا عضو هیئت ‌مؤسسین باشگاه شاهین در مورد نتایج این تیم گفت، فیروز کریمی اعتبار شاهین را به تمسخر گرفته و از وقتی به این تیم آمده، شاهین فقط شکست خورده است.

 

* مدیر روستا: دقیقی 3 اخطاره نبود
یکی از مباحث برنامه بحث سه اخطاره بودن یا نبودن سعید دقیقی بازیکن شهرداری در دیدار با پرسپولیس بود که در همین زمینه مجری 90 با مدیر روستا ارتباطی را برقرار کرد و این مربی گفت: پس از شنیدن این شایعه با سرپرست تیم صحبت کردم که وی گفت، دقیقی دو اخطاره بوده و مشکلی برای بازی کردن مقابل پرسپولیس نداشته است، ضمن اینکه ناظر بازی به سرپرست ما در مورد این بازیکن حرفی نزد.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش لیگ باید با چند تیم برگزار شود؟ گفت: اگر می‌خواهد لیگ برگزار شود باید با 14 تیم باشد، اما من به 16 تیمی رأی می‌دهم!

 

* ادامه سریال دلالی: تیمی به نام “پرسپولیس پروین”
در ادامه سریال دلالی در این مورد گزارشی پخش شد و یکی از بازیکنان گمنام در این زمینه گفت که توسط روزنامه‌ها متوجه شده تیم پرسپولیس برای رده سنی تیم امید در حال بستن تیم است، اما زمانی که برای تست دادن به این باشگاه می‌رود با فردی 28 ساله آشنا شده و می‌پذیرد و ضمن دادن پول به وی به تیم “پرسپولیس پروین” برود.

در ادامه یک بازیکن گمنام دیگر نیز این بحث را مرتبط با یکی از خبرنگاران دانسته و در این مورد گفت: آقایی که از من خواسته بود به وی پول بدهم، خبرنگار بود و کارتش را به من نشان داد. من در این زمینه شکایت کردم، البته هنوز به نتیجه نرسیدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)