روابط عمومی پرسپولیس : محال است روبروی جایگاه را به استقلال بدهیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: روبروي جايگاه 40 سال در اختيار پرسپوليس بوده و امسال نيز آن را به استقلال نمي‌دهيم.

 

منصور بيك محمدلو با اعلام اين موضوع كه باشگاه پرسپوليس با دادن سكوهاي روبروي جايگاه به استقلال مخالف است در رابطه با درخواست باشگاه استقلال براي در اختيار گرفتن روبروي جايگاه در داربي دو تيم گفت: در 67 داربي گذشته روال اين طور بوده كه هواداران پرسپوليس روبروي جايگاه را در اختيار داشته‌اند و اصلا اين موضوع به اين خاطر بوده است كه پرسپوليسي‌ها هميشه بيشتر از استقلالي‌ها بوده‌اند و 65 درصد ورزشگاه همواره در اختيار پرسپوليسي‌ها بوده است.

 

وي افزود: مطرح كردن اين موضوع پيش از داربي مطمئنا باعث بوجود آمدن تنش مي‌شود.


ما بايد فضاي داربي را سالم كرده و حاشيه‌ها را دور كنيم. پرسپوليس با دادن اين جايگاه با به استقلال مخالف است حتي اگر آنها ميزبان باشند.

 

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس همچنين در خصوص علاقه باشگاه پيكان به جذب اشپيتيم آرفي گفت: هنوز كه مديران پيكان صحبتي را در اين مورد با باشگاه پرسپوليس انجام نداده‌اند. آخرين صحبتي كه شده بود معاوضه آرفي با اولروم بود كه با باشگاه تراكتورسازي انجام داده بوديم.

بيك محمدلو در رابطه با انتخاب دستيار جديد دايي نيز گفت: هنوز فرد مورد نظر انتخاب نشده اما احتمالا دستيار دايي خارجي خواهد بود، هر چند از الان چيزي مشخص نيست.

وي در مورد مصدومان پرسپوليس هم گفت: غلامرضا رضايي دنبال كارهاي درمان خود است و پيشرفتش هم نسبتا خوب بوده و نوروزي هم بهتر شده است. ضمن اين كه فريد زرينه، پزشك تيم هنوز در تركيه به سر مي‌برد و در كيش به اردوي تيم ملحق خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)