پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود ابراز امیدواری کرد، داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس عدالت را در مسابقه فردای دو تیم به اجرا درآورد.

نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، تلاش کردیم تغییراتی در مسائل روحی و روانی بازیکنان ایجاد کنیم. فکر می‌کنم در اولین بازی، ایده‌آلِ کامل نبودیم، اما بازی در آبادان و تساوی مقابل صنعت نفت،‌ نتیجه خوبی بود. پس از آن امیدواری میان بازیکنان زیاد شد و آنها انگیزه زیادی در تمرینات داشتند.

وی ادامه داد: برای بازی مقابل پرسپولیس، بازیکنان از لحاظ روحی به من نیاز ندارند. پرسپولیس تیم بزرگی است و روز گذشته هم صدر جدول را از دست داد. این تیم فردا تلاش می‌کند تا به صدر جدول بازگردد که این کار ما را سخت خواهد کرد. با این حال انگیزه بازیکنان ما برای اثبات توانایی‌های‌شان بارورتر شده است و با کمک هواداران، می‌توانیم انرژی خوبی بگیریم.

«پرسپولیس در تمام خطوط تیم پرمهره‌ای است و نصف بازیکنان تیم ملی که در لیگ برتر بازی می‌کنند، در این تیم حضور دارند.»، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان این جمله گفت: ضمن احترام به پرسپولیس، ما راه دیگری به جز پیروزی در مسابقه فردا نداریم، چون به اندازه کافی عقب مانده‌ایم. تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه کنیم و به پیروزی برسیم.

دست‌نشان درباره ضرب و شتم یک خبرنگار در پایان دیدار دو هفته پیش سپیدرود برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: من الان متوجه شدم که چنین اتفاقی رخ داده است. اگر این اتفاق افتاده است، مطمئناً باید از جامعه خبری عذرخواهی کرد و من نیز از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم خبرنگاران جزو زحمتکش‌ترین افراد هستند و شایسته این برخورد نیستند. نباید برخورد غلطی در قبال آنها شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه با مدیران باشگاه برای دلجویی از خبرنگاران صحبت خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم در زمان آن بازی، مدیریت جدید حضور نداشته است و شاید ما مربیان و مدیران سپیدرود به دلیل مشغله بیش از حدی که برای امور عقب مانده تیم داشتیم، از این مسئله غافل بودیم. باید قدر شما زحمتکشان را دانست، چون اگر شما نباشید، شاهد انعکاس خوبی از اتفاقات مثبت و منفی نخواهیم بود و جامعه ورزش در سالم‌سازی و کیفیت، پیشرفت نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره غایبان تیمش برای دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه تعداد مصدومان ما به یک نفر رسیده است. محمدرضا مهدوی هنوز به تیم اضافه نشده و فعلاً تمرینات شخصی خود را با بدنساز تیم آغاز کرده است. بازیکن محروم هم نداریم و تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

دست‌نشان درباره اینکه سپیدرود باید در هفته‌های آینده بازی‌های خود را ببرد، تصریح کرد: ما ۹ دیدار در پیش داریم و باید امتیازاتی را جمع کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. برای رسیدن به این مسئله باید پیروز شویم که تمام توان من و کادر فنی در راستای این است که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی، شرایط مناسبی برای کسب پیروزی داشته باشند، مگر اینکه یک جا زورمان نرسد.

وی دیدار مقابل پرسپولیس را یکی از سخت‌ترین و مهمترین بازی‌های سپیدرود دانست و خاطرنشان کرد: با این حال با نگاه برد به میدان می‌رویم. این مهم به این بستگی دارد که بازیکنان چگونه حمایت شوند، انرژی مثبت بگیرند و چقدر بتوانند موارد فنی را در زمین پیاده کنند. پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و همین اعتمادبه‌نفس بازیکنان را افزایش می‌دهد. کارهای زیادی برای ایجاد انگیزه در تیم انجام داده‌ایم، اما هنوز کارمان تمام نشده و بیشتر از این کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره تغییر داور بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: کمک داور بازی تغییر کرده است. زرگر داور دیدار فرداست که در لیگ دسته اول،‌ قضاوت دو دیدار تیم‌های من را بر عهده داشت. زرگر در هر دو بازی، من را بدون کوچک‌ترین توهین و اعتراضی از کنار زمین اخراج کرد و این مسئله مرا نگران کرده است. زرگر یکی از بهترین داوران ماست و امیدوارم با کمک همکارانش، عدالت را در زمین اجرا کند تا حقی از ما و پرسپولیس ضایع نشود. فکر می‌کنم آن زمان ذهنیت تیم به سمت مثبت‌گرایی می‌رود.

دست‌نشان درباره جذب مونگ بت آلاسان، مهاجم کامرونی برای تیمش تصریح کرد: این مهاجم از روز گذشته تمرینات ما را ترک کرد. ما کاری نداریم که او در چه تیمی حضور داشته است. بلکه عملکرد فنی‌اش مورد قبول کادر فنی نبود.

وی درباره بازگشت پیام صادقیان به تمرینات سپیدرود گفت: صادقیان بازیکن خیلی خوبی بوده است، اما از زمانی که به سپیدرود آمده‌ام، او را ندیده‌ام. صحبتی میان ما انجام نشده است و او فعلاً جزو برنامه‌های ما نیست، مگر اینکه خودش بخواهد به تیم بازگردد که باید صحبت‌هایی انجام شود. باید بررسی شود که چرا تیم را ترک کرد و چگونه می‌خواهد به سپیدرود بازگردد. اگر شرایط‌مان با یکدیگر هماهنگ شد، می‌توانیم از وجودش استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره جای خالی لیست تیمش اظهار داشت: ما یک جای خالی داریم و نمی‌توانیم بیش از یک بازیکن جذب کنیم. بازیکن هم باید آزاد باشد و جایی بازی نکند تا بتواند به سپیدرود بیاید. از روز اول به دنبال این بودیم تا بازیکنی را صرف‌نظر از شرایط مالی باشگاه جذب کنیم.

دست‌نشان با بیان اینکه بازیکنان ایرانی زیادی به صورت آزاد حضور ندارند، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم بازیکنی را به خدمت بگیریم که از بازیکنان فعلی سپیدرود، کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد. شاید هم بازیکنی جذب نکنیم، مگر اینکه بتواند به ما کمک کند. شرایط سختی داریم و احتمالاً برای کارهای سخت ساخته شده‌ایم. برای از بین بردن این سختی‌ها به کمک یکدیگر نیاز داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)