مرجع خبری پرسپولیس : در نشست هفته آینده شش باشگاه لیگ برتری تهران برگزاری دومین دوره تورنمنت جام ولایت با شرکت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و تیم های بزرگ خارجی بررسی می شود.

در این نشست که با حضور سیدرضا افختاری مدیرکل تربیت بدنی استان تهران و مدیران 6 باشگاه تهرانی لیگ برتر شامل؛ استقلال ، پرسپولیس ، استیل آذین ، راه آهن ، سایپا و نفت تهران برگزار خواهد شد برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای برگزاری دومین دوره جام ولایت به میزبانی اداره کل تربیت بدنی تهران بررسی خواهد شد.

 

با توجه به برگزاری این تورنمنت پیش از آغاز لیگ یازدهم در این نشست خواسته های فنی تیم های لیگ برتری برای حضور در این تورنمنت و شرایط تیم های داخلی و خارجی شرکت کننده در این رقابت ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت .

 

سیدرضا افتخاری با تاکید بر اینکه در نظر داریم دومین دوره رقابتهای فوتبال جام ولایت را با شکوه و کیفیت بهتری نسبت به دوره گذشته برگزارکنیم تاکید کرد: برهمین اساس ازحالا برنامه ‌ریزی‌ها و رایزنی های لازم برای برگزاری این مسابقات را آغاز کرده ایم.

 

افتخاری با بیان اینکه دومین دوره جام ولایت با همکاری تربیت بدنی استان تهران و فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد افزود: در جلسه‌ای که با آقای کفاشیان و عزیز محمدی داشتم از آنها خواستیم تا زمان مناسب برای برگزاری این مسابقات را اعلام کنند تا پیش بینی‌های لازم برای دعوت از تیم‌های خارجی، جوایز نقدی تیم‌های برتر و … انجام شود.

 

مدیرکل تربیت بدنی تهران زمان برگزاری تورنمنت ولایت را پیش از آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر عنوان کرد و اظهار داشت: این تورنمنت می تواند تدارک خوبی برای تیم های لیگ برتر در آستانه فصل جدید باشد از همین رو در نظر داریم با تعیین شرایط ویژه برای تیم ها تنها از تیم هایی برای این تورنمنت دعوت کنیم که با تمام توان و انگیزه لازم در این مسابقات شرکت کنند. ضمن اینکه درنظر داریم جوایز نقدی این تورنمنت را نیز درحد توان افزایش دهیم تا تیم های شرکت کننده با تمام قدرت در این مسابقات شرکت کنند.
 

نخستین دوره تورنمنت ولایت با شرکت شش تیم استقلال، پرسپولیس، راه آهن، سایپا و تیم فوتبال امید ایران طی روزهای 26 تیر تا 2 مرداد ماه در ورزشگاه تختی برگزار شد که با قهرمانی تیم فوتبال امید به پایان رسید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)