روزه سکوت شکسته شد!

مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی در پیامی از هواداران پرسپولیس خواست در بازی چهارشنبه در برابر بنیادکار ازبکستان، با حضور گرم و پرشور خود در ورزشگاه آزادی، مایه مباهات، افتخار و پیروزی ایران و ایرانیان شوند.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، متن کامل بیانیه سرپرست باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

بسمه تعالی . هواداران با وفا سلام.

 

یادش بخیر روزگارانی که سکوهای ورزشگاه یکصد هزارنفری آزادی را به خاطر حضور گرم و پیروزی‌ بخش شما “بهترین یاران و بی‌ریاترین دلسوزان” در بازی‌های تیم پرسپولیس با حریفان، جای سوزن‌انداختن نبود.

یادش بخیر ایامی که غرش فریاد غرورآفرین و روحیه‌بخش شما “پرشورترین هواداران و خالص‌ترین حامیان ایران”، ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی را برای حریفان تیره و تار می‌نمود. یادش بخیر روزهای سرد و گرمی که حریم شعارهای دلنواز و نسیم خوش حرکت پرچم‌های قرمز رنگ شما با صفاترین حامیان و ماندگارترین ارکان باشگاه، فضای یکصد هزار نفری آزادی را برای شکست هر حریف آسیایی هموار می‌نمود. یادش بخیر ایامی که حضور غیرت‌آور و تعصب‌برانگیز شما “دوست‌داشتنی‌ترین تماشاگران و صمیمی‌ترین یاران” تیم همیشه سرفراز شما را از حیث داشتن بیشترین طرفدار در بالاترین قله قاره کهن قرار می‌داد.

عزیزانم،  آیا می‌شود در بازی‌ حساس و سرنوشت‌ساز فردا سکوهای ورزشگاه آزادی با حضور گرم و پرشور شما عزیزترین و با وقارترین هواداران مایه مباهات و افتخار و پیروزی ایران و ایرانیان شود؟

چشمان من و مربیان و بازیکنان تیم محبوب شما “پرسپولیس قهرمان”، منتظر قدم‌های مبارک شماست. سرفراز و سربلند باشی ایرانی.

مخلص شما حبیب کاشانی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)