پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس در پیامی به هواداران، از آنها خواست برای نشان دادن اتحاد و اقتدار پرسپولیس و حمایت از بازیکنان تیم که با تعصب برای قهرمانی تلاش می کنند، جمعه در ورزشگاه آزادی گرد هم بیایند.

علی اکبر طاهری در گفتگویی با سایت باشگاه پرسپولیس، ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه آزادی در روز جمعه، گفت: دیگر نکته پنهانی نیست که این روزها بعضی در حال تحمیل چه شرایط سختی به پرسپولیس هستند و با چه تدابیری بدون توجه به اینکه پرسپولیس بزرگ باید در آسیا به عنوان نماینده فوتبال ایران به مصاف رقبای تا بن دندان مسلح برود، اتفاقاتی رقم می‌زنند که حاصل آن رقابتی نابرابر و ناعادلانه در عرصه داخلی باشد. با این وجود هواداران پرسپولیس ایمان داشته باشند که تیم محبوب آنها واهمه‌ای از مواجهه با سخت‌ترین شرایط ندارد و با انرژی و انگیزه‌ای که از هواداران می‌گیرند هدف خود برای قهرمانی را با تمام قوا دنبال می‌کنند و در این مسیر، تشکیلات و مدیریت باشگاه نیز تمام توان خود را برای تقویت تیم و به حداقل رساندن اثرات سوء چنین رویدادی به کار خواهد بست.
وی ادامه داد: بازیکنان از ارکان هر تیمی هستند ولی بدون تردید خیمه خانواده بزرگ پرسپولیس بر ستون هواداران استوار است. این اتفاقات نیز به امید و یاری خدا عاملی برای انسجام و اتحاد بیشتر خواهد بود و می‌توانیم احساس کنیم تک تک سرخپوشان مصمم‌تر شده‌اند تا با کسب مقام قهرمانی، پاسخ چنین اقداماتی را بدهند. از همین رو از تک تک هواداران دعوت می‌کنیم در روز جمعه با حضور حداکثری و پرشور خود نمایشی رشک انگیز از صلابت و اقتدار پرسپولیس را به تصویر بکشند و این پیام را بار دیگر بدهند که هیچکس و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی اراده و سیل خروشان هواداران پرسپولیس را بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)