پرسپولیس نیوز : سایت عربی الکره با بیان 4 عنوان به تشریح دلایل شکست النصر مقابل پرسپولیس پرداخته است.

پرسپولیس در نخستین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از النصر عربستان پذیرایی کرد و در نهایت توانست با تک گلی که مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد تا با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

 

سایت عربی الکره در گزارشی چهار دلیل را باعث شکست نماینده عربستان در این دیدار دانست که عبارتند از:

 

1-داوری بد

 

سعودی‌ها به قضاوت داور چینی در این دیدار اعتراض داشتند و حتی خلیل جلال، داور سرشناس این کشور نیز که سابقه قضاوت در جام جهانی را دارد تاکید کرد که پنالتی پرسپولیس اصلا درست نبود. سایت عربی الکره نیز قضاوت داور چینی در این دیدار سوال برانگیز دانست و تاکید کرد که پنالتی پرسپولیس اصلا درست نبود.

 

2- بدشانسی

 

النصر در این دیدار فرصت های زیادی را روی دروازه پرسپولیس خلق کرد اما مهاجمان این تیم قدر این فرصت ها را ندانستند و توپ‌های یکی بعد از دیگر از دست رفت تا در نهایت این پرسپولیس باشد که سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

 

3- عملکرد ضعیف خط میانی النصر

 

بازیکنان خط میانی النصر بازی ضعیفی را در این دیدار به نمایش گذاشت. شراحیلی که امید نخست النصر برای درخشش در میانه میدان بود شب بسیار بدی را پشت سرگذاشت و بیشتر پاس های او درست به مقصد نمی‌رسیدند. او با عملکرد ضعیفی که در این دیدار داشت باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس بارها روی دروازه النصر موقعیت ایجاد کنند.

 

4- آسیب دیدگی و بازی خشن پرسپولیس

 

بازیکنان میزبان در این دیدار بازی خشن را در دستور کار خود قرار دادند تا جایکه احمد الفریدی تنها بعد از چند دقیقه حضور در میدان با تک خشن بازیکن پرسپولیس آسیب دید و از زمین بیرون رفت. بازیکنان النصر عملکرد خوبی در این دیدار نداشتند و فرصت های زیادی را نیز از دست دادند. تعویض خالد الغامدی و در اوج نبودن آرماندو ویلا از دیگر دلایل شکست النصر در این دیدار خارج خانه بودند.

 

در این گروه پرسپولیس با 9 امتیاز در صدر قرار دارد. لخویا با 7 امتیاز در جایگاه دوم است و النصر نیز با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بنیاد کار نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

به هر حال بعد از کلی هزینه و سوم شدن تیم عربستانی در جدول چهار تیمی این تحلیل ها طبیعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)